اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

ترخیص 2.5 میلیون حلقه لاستیک سنگین از گمرک

ناظر گمرکات استان هرمزگان از ترخیص 2.5 میلیون حلقه لاستیک باری و سنگین از گمرکات استان خبر داد و گفت:‌ 4 هزار تن دیگر از این کالا در جریان ترخیص قرار دارد.

ترخیص 2.5 میلیون حلقه لاستیک سنگین از گمرک

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به وضعیت ترخیص لاستیک باری و سنگین از گمرکات استان هرمزگان اظهارداشت: از فروردین امسال تا تا ۲۸ آذر ماه سال ۹۹ بالغ بر ۲ میلیون و ۵۳۷ هزار حلقه لاستیک باری و سنگین معادل ۹۳ هزار ۵۳۷ تن از گمرکات این استان ترخیص شده است.

ناظر گمرکات استان هرمزگان تصریح کرد: در ۴۰ روز اخیر بیش از ۲۰ هزار تن لاستیک سنگین و باری با انجام تشریفات گمرکی به بازار توزیع و مصرف رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه سهم سایر لاستیک ها اعم و سبک و غیره نیز ۲۱۸ تن بوده است، بیان داشت: ۱۹۵ تن لاستیک از اول فروردین تا ۱۸ آبان ماه و مابقی آن از ۱۸ آبان تا ۲۸ آذرماه ترخیص شد.

ناظر گمرکات استان هرمزگان در مورد لاستیک‌هایی که در جریان انجام تشریفات گمرکی هستند، یادآور شد: از اول فروردین امسال تا ۱۸ آبان ماه سال جاری اظهارنامه بیش از ۹۳ هزار حلقه لاستیک باری و سنگین در جریان اخذ مجوزهای لازم برای ترخیص از گمرک هستند که  ۳۱۰ تن آن مربوط به ۸ ماه گذشته و مابقی نیز در ۴۰ روز اخیر به جریان افتاده است.

اکبرپور ادامه داد: در مجموع حدود ۴ هزار تن لاستیک باری و سنگین جدید نیز به صنعت حمل و نقل می‌گیرد تا در این زمینه مشکلی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول