اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

آشنایی با موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر برای راحتی داوطلبان هر شرایطی را در نظر گرفته است.

آشنایی با موسسه حرف آخر

 موسسه حرف آخر در سال 1390 توسط استاد عبدالرضا منتظری تاسیس شده است. استاد منتظری با هدف ارائه پکیج‌های آموزشی با سبک کاملا متفاوت و جدید این موسسه را گسترش داد. پکیج‌های آموزشی حرف آخر با استفاده از جدیدترین روش‌های آموزشی و تکنولوژی‌های نوین، داوطلبان را برای کنکور آماده می‌کند. سبک آموزشی این موسسه برای اولین بار در ایران توسط مدرسان حرف آخر اجرا شد و نتایج آن باورنکردنی است.

داوطلبان و دانش‌‌آموزان زیادی با استفاده از محصولات نظام جدید حرف آخر رتبه‌های تک رقمی، دو رقمی و سه رقمی در کنکور کسب کردند. همین موضوع موجب محبوبیت بیش از حد حرف آخر کابین داوطلبان شده است. در واقع می‌توان گفت بهترین روش تبلیغ پکیج‌های آموزشی موسسه حرف آخر، داوطلبان هستند. داوطلبان پس از مشاهده پکیج‌های آموزشی حرف آخر، دی وی دی‌ها را به سایر دانش‌آموزان معرفی می‌کنند. اما چرا حرف آخر؟ چرا داوطلبان زیادی از این پکیج‌ها استفاده می‌کنند؟

[حرف آخر]

آموزش با استفاده از تصاویر و انیمیشن

موسسه حرف آخر یک تحول بزرگ در زمنیه آموزشی کشور ایجاد کرده است. دلیل این تحول نیز بسیار واضح و روشن است؛ استفاده از انیمیشن و تصاویر در آموزش مفاهیم. تمامی پکیج‌های آموزشی موسسه حرف آخر به صورت تصویرسازی و شهودی‌سازی تدریس می‌شوند. سیستم آموزشی کشور بیشتر بر آموزش مطالب در نیم کره چپ تمرکز دارد. همین موضوع موجب می‌شود که داوطلبان مفاهیم را یاد نگیرند و مطالب در حافظه آن‌ها ثبت نشود.

موسسه حرف آخر با استفاده از تصاویر و انیمیشن موجب می‌شود که مطالب در حافظه بلندمدت داوطلبان ثبت شود. نیم کره راست مغز می‌تواند مطالب را برای یک مدت طولانی ثبت کند. پکیج‌های آموزشی حرف آخر نیز از همین روش استفاده می‌کند تا داوطلبان همه مطالب را در ذهن خود ثبت کنند. داوطلبان برای تمامی دروس عمومی و تخصصی از پکیج‌های تصویری استفاده می‌کنند و مطالب تا روز کنکور در ذهن آن‌ها باقی می‌ماند.

استفاده از الگوهای خاص

مدارس و سایر موسسات آموزشی از تکنیک‌های خاصی برای فرمول‌ها استفاده می‌کنند. داوطلبان باید برای هر فرمول یک تکنیک خاص بدانند و این بدین معنی است که داوطلبان باید برای هر درس 100 تکنیک مختلف حفظ کند. این موضوع موجب می‌شود که داوطلبان در آزمون کنکور تمامی تکنیک‌ها را فراموش کنند. به نظر شما این موضوع طبیعی نیست که مغز ما 1000 تکنیک و فرمول را فراموش کند؟

موسسه حرف آخر برای این موضوع یک راه‌حل مناسب ارائه می‌دهد. حرف آخر از الگوهای خاص برای تمامی دروس عمومی و تخصصی استفاده می‌کند. اما الگو چیست؟ داوطلبان با استفاده از یک الگو می‌توانند 50 درصد سوالات یک درس را حل کنند. به طور مثال، حرف آخر برای دین و زندگی نظام جدید از 14 الگو استفاده می‌کند. این 14 الگو تمامی مفاهیم، آیات، روایات و ... دین و زندگی کنکور را شامل‌ می‌شود.

اساتید برتر کشور

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های موسسه حرف آخر در مقایسه با سایر موسسه‌ها، استفاده از بهترین اساتید کشور در زمینه آموزش کنکور است. موسسه حرف آخر برای تمامی دروس عمومی و تخصصی از اساتید مطرح شکور استفاده کرده است. عبدالرضا منتظری، مهران قاسمی، پیمان کامیار، غلامحسین شیروانی، علیرضا یوسفیان پور، محمد واعضی، رضا شعبانی و محسن منتظری از اساتید برتر کشور هستند که در زمنیه آموزش کنکور بسیار محبوب و موفق هستند.

ریاضی، تجربی، انسانی با حرف آخر

پکیج‌های حرف آخر نظام جدید برای تمامی داوطلبان کنکور آماده شده است. حرف آخر انسانی مناسب داوطلبان و دانش‌آموزان گروه انسانی است تا آن‌ها درس‌های عمومی کنکور را با این پکیج‌ها مطالعه کنند. حرف آخر تجربی یکی از کامل‌ترین پکیج‌های موسسه حرف آخر است که تمامی درس‌های تخصصی گروه تجربی را آموزش می‌دهد. دانش‌آموزان از پکیج‌های تجربی حرف آخر نه تنها برای کنکور استفاده می‌کنند بلکه با این پکیج‌ها نمرات خود را نیز افزایش می‌دهند. شما می توانید با حرف آخر به پردرآمدترین رشته های تجربی برسید.

دی وی دی‌ها و پکیج‌های ریاضی نیز برای داوطلبان و دانش‌آموزان کنکور ریاضی مناسب است. پکیج‌های موسسه حرف آخر به قدری زیاد و متنوع هستند که همه داوطلبان با هر پایه درسی می‌توانند از این پکیج‌ها به راحتی استفاده کنند. شما کافی است تا درس مورد نظر و پایه تحصیلی خود را انتخاب کنید، بقیه مسیر را به حرف آخر بسپارید تا به خوبی تمامی مفاهیم را در اختیار شما قرار دهد.

انتشارات حرف آخر

موسسه حرف آخر برای راحتی داوطلبان هر شرایطی را در نظر گرفته است. این موسسه در کنار پکیج‌ها و دی وی دی‌های آموزشی خود، کتاب‌های کار و کتاب‌های خاصی را نیز برای داوطلبان آماده کرده است. با توجه به این شرایط داوطلب دیگر نیازی ندارد از خلاصه‌نویسی و نت برداری استفاده کرد زیرا در کتاب‌های کار همراه با پکیج‌ها تمامی نکات به خوبی درج شده است.

 مشاوران حرف آخر

پکیج‌ها و دی وی دی‌های آموزشی حرف اخر با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، تمامی مفاهیم و مطالب لازم را به داوطلبان آموزش می‌دهند. اما در کنار این پکیج‌ها، حرف آخر مشاوران توانمندی نیز دارد که از ابتدای مسیر تا انتهای آن در کنار داوطلبان حضور دارند. مشاوران حرف آخر با برنامه‌‌ریزی‌های دقیق و منظم به داوطلبان در مسیر موفقیت تا کنکور کمک می‌کنند. یکی از مهم‌ترین نکات در مورد مشاوران حرف آخر استفاده از دانش‌آموزان رتبه برتر سال‌های اخیر است. بله حرف آخر از داوطلبانی که در سال‌های قبل رتبه بالایی داشتند به عنوان مشاور برای داوطلبان فعلی کمک می‌گیرد. بهترین دانشگاه های ایران با حرف آخر در انتظار شما هستند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول