اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

بازسازی خانه به سبک کارویس

شرکت ساختمانی کارویس karvis.co با کادری مجرب و متعهد و با سابقه ای بالغ بر 12 سال و همکاری با مجموعه های بزرگ و برندهای مطرح، خدمات بازسازی خانه و نوسازی کاملی را در سرتا سر ایران ارائه می دهد.

بازسازی خانه به سبک کارویس

شرکت ساختمانی کارویس karvis.co با کادری مجرب و متعهد و با سابقه ای بالغ بر 12 سال و همکاری با مجموعه های بزرگ و برندهای مطرح، خدمات بازسازی خانه و نوسازی کاملی را در سرتا سر ایران ارائه می دهد. این شرکت تمامی فعالیت ها و کارهای انجام گرفته را به مدت 2 سال گارانتی می کند. بزرگترین مزیت کار با تیم بازسازی خانه و نوسازی کارویس، بهره مندی از شفافیت بالای مجموعه در ارائه خدمات و صورت های مالی  می باشد. مجموعه ما نهایت سعی خود را می کند که تمام ابعاد و هزینه های احتمالی و حتی هزینه های مخفی کار بازسازی خانه شما را در اختیارتان قرارد دهد تا شما با چشمی باز به پیشوار تغییرات جزئی و کلی در مجموعه خود بروید. از دیگر امتیازات کار با کارویس، انعطاف پذیری بالای شرکت در برنامه زمان بندی و بودجه بندی انجام پروژه است که طراحی و اجرا را با توجه به بودجه مورد نظر شما تطبیق می دهند.

چرا بازسازی خانه انجام دهیم؟

در حال حاضر و باتوجه به شرایط موجود دو دلیل بزرگ جهت انجام بازسازی خانه وجود دارد. یکی از عوامل مهم، هزینه های بالای تعویض خانه است که در سال های اخیر به دلیل تورم بالا در حوزه مسکن، بسیار محسوس بوده است. عامل مهم بعدی ایجاد فضا و دکوری منطبق بر سلیقه شخصی است که حتی در تعویض خانه هم نمی توان به آن دست یافت. بنابراین با انجام بازسازی خانه، شما با یک تیر دو نشان خواهید زد به طوری که با صرف هزینه ای منطقی و معقول به خانه ای با معماری و سبک مورد پسند خود دست میابید.

هزینه بازسازی خانه چقدر است؟

احتمالا سؤالی که ذهن همه شما را درگیر خود میکند این است که بازسازی خانه من چقدر هزینه خواهد داشت؟ پاسخ به این سؤال قدری سخت است زیرا این قضیه به پارامترهای بسیار زیادی بستگی دارد و نمی توان برای همه یک نسخه را پیچید. بازسازی خانه شما بسته به میزان و نوع تغییرات، متراژ کار، کیفیت متریال مصرفی و سلیقه شما می تواند متفاوت باشد. اما با هر بودجه ای می توان تغییرات خوب و محسوسی را در خانه بوجود آورد که در این مورد کارویس می تواند با پیشنهادات شگفت انگیز خود شما را غافلگیر کند. کافیست با تیم بازسازی خانه کارویس در ارتباط باشید.

بازسازی خانه به سبک مدرن و کلاسیک

معمولا بازسازی خانه و نوسازی ساختمان در دو سبک کلاسیک و مدرن انجام می پذیرد که هرکدام طرفداران و منتقدان خاص خود را دارند اما در مجموع بایستی گفت سبک بازسازی خانه بسیار سلیقه ای است و نمی توان گفت کدام بهتر و کدام بدتر است. هر کدام از این سبک ها به زیر شاخه های متنوعی تقسیم می گردند. در بازسازی خانه به سبک کلاسیک، علاوه بر القا احساس آرامش و اطمینان خاطر و ایجاد فضایی دلنشین، از طرح هایی استفاده می شود که به نوعی تداعی کننده معماری دوران گذشته است و اصالت در آن موج می زند. در سبک کلاسیک بازسازی خانه معمولا از رنگ های ملایم و گرم بهره گرفته می شود. نقطه مقابل سبک کلاسیک، سبک مدرن است که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته و طرفداران بسیار زیادی دارد. در این سبک از بازسازی خانه، سادگی و شفافیت بسیار به چشم می آید و  از تزئینات و طرح های شلوغ کاملا دوری می شود. در سبک مدرن معمولا از رنگ های خنثی نظیر طوسی، سفید و خاکستری استفاده می شود.

بازسازی خانه های کوچک و بزرگ

فرقی نمی کند خانه شما کوچک است یا بزرگ، مهم میزان و نحوه تغییرات در بازسازی خانه است که می تواند فضای زندگی را برای شما دلنشین کند. چه بسیار خانه های کوچکی که با بازسازی مناسب، فضای آن بسیار بزرگتر و کارآمدتر به نظر می آید. مطمئنا نوع تغییرات و هزینه ها در بازسازی خانه های کوچک و بزرگ تفاوت زیادی باهم خواهند داشت اما رسالت هردو یکی است و آن ایجاد فضایی زیبا و شیک می باشد. کارویس برای هر متراژی، طرح و برنامه خاصی را پیاده سازی می کند. بازسازی خانه خود را با خیال راحت به کارویس بسپارید و با صرف هزینه ای معقول، خانه ای کاملا منطبق بر سلیقه و روحیات خود بطلبید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول