اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

توزیع بسته‌های یلدایی شهرداری میان نیازمندان تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 تهران از برپایی پویش یلدای کریمانه خبر داد و گفت: به مناسبت شب یلدا بسته‌های حمایتی بین خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

توزیع بسته‌های یلدایی شهرداری میان نیازمندان تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمد خادمی درباره توزیع بسته‌های حمایتی میان نیازمندان تهران اظهار داشت: با مشارکت مرکز خیریه پرتو محبا بسته‌های حمایتی به مناسبت شب یلدا به خانواده‌های نیازمند به عنوان یلدای کریمان با رعایت پروتکل های بهداشتی اهدا شد.

وی در ادامه از توزیع سبدهای یلدایی در مددسرای منطقه 4 خبر داد و گفت: توزیع سبدهای یلدایی در بین مددجویان مددسرای مبین علی از دیگر اقدامات در شب یلدا است. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 با تاکید بر اهمیت ایجاد حس شور و نشاط در میان گروه های اجتماعی دور از کانون خانواده به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: به همین منظور با مشارکت مجموعه فرهنگی خادمین فاطمی (س) و کانون‌های ادبی سرای محلات، از خانواده شهداء و شهدای مدافع سلامت دلجویی و بازدید می‌شود.

خادمی با اشاره به برگزاری مسابقات خوشنویسی و حافظ خوانی در شب یلدا گفت: شاهنامه خوانی و قصه گویی، احیاء بازیهای قدیمب و آموزنده در بین خانواده در شبکه‌های اجتماعی، اجرای مسابقه مجازی عکس و فیلم انتخاب بهترین سفره شب یلدا و برپایی مسابقه مجازی معرفی آداب رسوم اقوام ایرانی در شب یلدا و اهدای جوایز به برگزیدگان از دیگر برنامه های منطقه 4 در این ایام است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول