اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پرستاران با فدا کردن جان خود برای سلامتی جامعه تلاش می‌کنند

فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: پرستاران و کادر بهداشت و درمان برای سلامتی جامعه از جان خود گذشته و تلاش‌های زیادی برای بهبودی بیماران کرونایی می‌کنند.

پرستاران با فدا کردن جان خود برای سلامتی جامعه تلاش می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در مراسم روز پرستار از طریق وبینار و با حضور فرمانده سپاه شهرستان و رئیس شبکه بهداشت و درمان اظهار کرد: حضرت زینب (س) نماد و مظهر یک پرستار واقعی در طول زندگی و مبارزات خود با دشمنان اهل بیت بودند.
وی تصریح کرد: امسال با شیوع کرونا کادر بهداشت و درمان و به ویژه پرستاران ثابت کردند که راهرو راه امامان و به ویژه حضرت زینب (س) در زمان گرفتاری‌ها و مشکلات هستند.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به روز پرستار خاطرنشان کرد: با توجه به مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه پرستاران در چندین ماه گذشته در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا بنا داشتیم مراسم باشکوهی برای تجلیل و سپاسگزاری از این قشر داشته باشیم که با توجه به تاکید ستاد ملی استانی و شهرستانی کرونا در راستای کمک به این قشر زحمت‌کش این مراسم امکان‌پذیر نبود.
وی ادامه داد: امید داریم با تمام شدن این بیماری در آینده نزدیک بتوانیم به نحو شایسته از تلاش‌ها و مجاهدت‌های این عزیزان تجلیل کنیم و فعالیت‌های این عزیزان همواره در طول تاریخ برای آیندگان زنده مانده و گرامی داشته شود.
کریمی با اشاره به همدلی و وحدت بین مسوولان و کادر بهداشت و درمان گفت: با همه سختی‌ها و مشکلات در مسیر مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا و به لحاظ گستردگی و تنوع قومی خوشبختانه همدلی و وحدت بین مسوولان و کادر بهداشت و درمان وجود داشته و کوچکترین حاشیه در این مدت در شهرستان وجود نداشت.
وی با بیان اینکه در شب یلدا برای حفظ سلامتی بزرگان و کمک به قشر بهداشت و درمان از هرگونه دورهمی‌ها جلوگیری شود، بیان کرد: شب یلدا یکی از شب‌های سنتی ایرانیان بوده که فرزندان و کوچکترها به دیدن بزرگان و والدین خود رفته و خاطرات خوبی را به یادگار می‌گذراند اما امسال برای حفظ سلامتی بزرگترها و والدین و همچنین کمک به قشر بهداشت و درمان از همه مردم تقاضا داریم از هرگونه دورهمی پرهیز کرده و به مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مبارزه با کرونا احترام بگذراند.
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس در این این وبینار اظهار کرد: پرستاران ما در این شرایط شیوع کرونا با تلاش‌های بی‌وقفه خود خاطرات دفاع مقدس و پرستاران آن زمان را زنده کرده و ثابت کردند که همیشه برای امنیت و سلامت جامعه پشتیبان ولایت و نظام جمهوری اسلامی هستند.
رمضانعلی قاسم‌پور گفت: آثار نیک این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها در آینده در زندگی پرستاران و همه مردم ایران ظاهر شده و مردم هیچ‌گاه این فداکاری‌ها را از یاد نخواهند برد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول