اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نیکزاد: مسئولان پاسخگوی افزایش چشمگیر قیمت قیر باشند

نایب رئیس مجلس گفت: مسئولان باید بیایند و پاسخ دهند که در عرصه بین‌المللی و داخلی که اتفاقی نیفتاده، چه اتفاقی افتاده که تن 4 میلیون تومان قیر، 7 میلیون تومان شده است.

نیکزاد: مسئولان پاسخگوی افزایش چشمگیر قیمت قیر باشند

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: مجلس طرحی را با در نظر گرفتن جلوگیری از رانت در نظر گرفته بود که منابعی را در اختیار دستگاه‌های اجرایی بگذارد تا بر این اساس با عدالت اجتماعی، دستگاه‌ها بتوانند قیر بخرند و زیرپای مردم را در روستاها، راه‌های فرعی و عشایری اصلی، حیاط پاسگاه‌ها و طرح هادی روستاها آسفالت کنند.

وی افزود: من بسیار متاسفم که وقتی این طرح تبدیل به قانون شد و سازمان برنامه و بودجه منابع آن را تخصیص داد، قیمت از هر تن قیر از 4 میلیون به 7 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

نیکزاد ادامه داد: مسئولان باید بیایند و پاسخ دهند که در عرصه بین‌المللی و داخلی که اتفاقی نیفتاده، چه اتفاقی افتاده که تن 4 میلیون تومان، قیر 7 میلیون تومان شده است. این موارد با عدم نظارت در این بخش اتفاق می‌افتد به هر حال وزارت نیرو وزیر صمت و دولت پاسخ دهند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: معنی ندارد که یک تن قیری 4 میلیون تومان بود 7 میلیون تومان شود، لذا این مسئله را باید اصلاح کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول