اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

فرمانده ارتش: پرستاران آسایش، سلامتی و جان خود را فدای دیگران می کنند

فرمانده کل ارتش گفت: همه برای آسایش، راحتی و سلامتی خود و خانواده‌شان تلاش می‌کنند، در حالی که پرستاران آسایش، راحتی، سلامتی و جان خود را فدای دیگران می کنند.

فرمانده ارتش: پرستاران آسایش، سلامتی و جان خود را فدای دیگران می کنند

خبرگزاری فارس - مرتضی علیزاده:  امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارتباط تصویری با پرستاران بیمارستان‌های ارتش که با حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر دریادار دوم مداح معاون بهداشت و درمان آجا و دیگر مسئولین و بمناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار برگزار شد، ضمن تبریک میلاد این بزرگ بانوی اسلام و روز پرستار با ادای احترام به شهدای سلامت و خانواده های محترم آنها گفت: هر انسانی برای ادامه زندگی خود راه و شغلی را انتخاب می‌کند که درآمد کسب کند و زندگی مناسبی داشته باشد که این اقدام، محترم هم هست، اما بعضی‌ها انتخابی متفاوت دارند.

وی افزود: نظامی ها از این دسته‌اند، جان خود را به میدان می آورند تا مردم امنیت داشته باشد، جامعه پزشکی و به ویژه پرستاران نیز از این دسته‌اند، آسایش و سلامتی خود را فدای سلامتی دیگران می کنند، همه برای آسایش، راحتی و سلامتی خود و خانواده‌شان تلاش می‌کنند، در حالیکه پرستاران آسایش، راحتی، سلامتی و جان خود را فدای دیگران می کنند، این یک خط برجسته از زندگی افراد خاص است.

فرمانده کل ارتش خطاب به پرستاران بیمارستان‌های ارتش ادامه داد: شما پرستاران نظامی و یا نظامیان پرستار هستید. راهی که انتخاب کرده اید و در آن استقامت می‌ورزید یک انتخاب ممتاز است، نه انتخاب این راه در اراده هرکسی هست و نه کار کردن در این راه از دست هر کسی بر می‌آید.

امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد:  این که روز ولادت اسوه صبر و استقامت، حضرت زینب(س) را به عنوان روز پرستار نام نهاده‌اند به دلیل برجسته ترین صفت یک پرستار یعنی صبوری است؛ صبوری در سختی و مداومت کار، صبوری در مواجهه با همراهان بیمار و صبوری در پذیرش خطرات ویژه کار در محیط بیمارستانی.

وی اظهار داشت: البته ما هم نباید به تعریف و تمجید زبانی و کلامی از پرستاران اکتفا کنیم، بلکه باید برای رساندن جامعه پرستاران و پیراپزشکان به شأن معنوی و مادی آنها تلاش و پیگیری کنیم و این کار را می کنیم.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه پرستاران باید دانش پرستاری و مهارت پرستاری را روزبه‌روز ارتقا بدهند، گفت: انتظار دارم جامعه پزشکی ارتش به ویژه پرستاران و پیراپزشکان، در سطح کشور برای همه الگو باشند، اخلاق خوش با بیمار و حفظ کرامت بیماران را رعایت کنند، همانطور که تاکنون هم بوده اند؛ هر چند خودشان هزار درد و غصه در دل دارند.

وی خطاب به مدیران پرستاری نیز گفت: شما هم باید با مدیریت خوب بهره‌وری حرفه‌ای را ارتقا دهید.

در پایان، امیر سرلشکر موسوی به نمایندگی از  جامعه پرستاری و پیراپزشکی ارتش، با اهدای لوح تقدیر به خانم اشرف قمچیلی مدیر پرستاری و پیراپزشکی آجا، از زحمات و تلاش های ارزشمند آنها تقدیر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول