اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند مصداق خشنودی اهل بیت (ع) است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: کمکهای مؤمنانه از جمله اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند، از نمونه های بارز شکرگزاری به درگاه الهی و خوشنودی اهل بیت (ع) است.

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند مصداق خشنودی اهل بیت (ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در مراسم اهدای 371 کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند قمی با بیان اینکه خداوند تبارک و تعالی از حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان هدیه ویژه خود به پیامبر اکرم (ص) با عنوان کوثر نام می برد گفت: این خیر کثیر شامل فرزندان اهل بیت (ع) هم می شود که از جمله آنها حضرت زینب (س) است که پشتیبان رسالت و امامت در مقاطع مختلف بوده است.

وی افزود: این کوثر و برکات آن نیازمند قدرشناسی است و هر قومی در هر زمانی قدر این نعمت را دانسته، خداوند نعمتش را بر آنها افزوده است.

آیت الله سعیدی خدمت به نیازمندان را از مصادیق کمک های مؤمنانه و خیرخواهانه دانست و افزود: این کمک‌ها از جمله همین اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند، از نمونه های بارز شکرگزاری به درگاه الهی و خشنودی اهل بیت (ع) است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه افزایش 92 درصدی کمک های مردمی به کمیته امداد پیام‌های مهمی دارد تصریح کرد: این افزایش کمکهای مؤمنانه نشانگر ایمان مردم به خدا و اهلبیت (ع)، نوعدوستی آنها نسبت به یکدیگر حتی در سخت ترین شرایط اقتصادی و اعتماد آنها به نهاد مقدس کمیته امداد است.

انتهای پیام/2258/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول