اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

استخدام 300 پرستار جدید در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 300 پرستار جدید در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان استخدام می‌شوند.

استخدام 300 پرستار جدید در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، پرویز یزدان‌پناه امروز در آیین تجلیل از پرستاران شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در دهدشت اظهار داشت: به منظور تامین نیروی‌ مورد نیاز مراکز درمانی بویژه بیمارستان‌های استان ۳۰۰ پرستار جدید با برگزاری آزمون استخدام می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  تصریح کرد: در این استخدام جدید اولویت بکارگیری نیرو‌هایی است که در دوران شیوع بیماری کرونا تاکنون بصورت قراردادی با مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان همکاری داشتند.

این مسؤول از اختصاص ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت بهداشت به حوزه بهداشت و درمان استان هم خبر داد و اضافه کرد: از این میزان اعتبار ۹۰ میلیارد در حوزه درمان و ۷۰ میلیارد ریال در حوزه بهداشت هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه با تامین اعتبار بخش زیادی از معوقات و مطالبات پرستاران بیمارستان‌های استان پرداخت می‌شود، گفت: معوقات پزشکان و پرستاران تا اوایل تیرماه پرداخت و منابع لازم برای مابقی مطالبات آنان تامین شده که به زودی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول