اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

آیت الله کعبی: امجد ایمان و دین خود را بر باد داد و سقوط کرده است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موضع‌گیری اخیر محمود امجد را سخیف توصیف کرد و گفت: بر اساس قاعده‌ فقهی و قاعده اخلاقی هرکس مقابل ولایت بایستد سقوط خواهد کرد و آقای امجد سقوط کرد.

آیت الله کعبی: امجد ایمان و دین خود را بر باد داد و سقوط کرده است

آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، موضع گیری آقای امجد را سخیف عنوان کرد و اظهار داشت: آقای امجد با موضع ضد ولایی و سخیف اخیر خود، ایمان و دین خود را بر باد داد و این ریشه در تفکر خوارج نهروان دارد که در مقابل ولایت ایستادند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه تاکید کرد: امجد که در سال ۷۸ مقابل فتنه دانشگاه ایستاد، ولی در فتنه سال ۸۸ سقوط کرد و در سال ۹۹ در دامن آمریکا و صهیونیسم افتاد.

وی ادامه داد: بر اساس قاعده‌ فقهی و قاعده اخلاقی هرکس مقابل ولایت بایستد سقوط خواهد کرد و آقای امجد سقوط کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه تاکید کرد: آقای امجد با این حرف خود جای شهید و جلاد را عوض کرد و جای ظالم و مظلوم را عوض کرد.

استاد حوزه علمیه با عنوان اینکه آقای امجد الان در کنار دشمنان ایران اسلامی است، اظهار داشت: امجد امروز خود را در کنار منافقین و ضد انقلاب و صهیونسیت و آمریکا که دستشان به خون ملت ایران آلوده است، قرار داده است.

آیت الله کعبی در بیان دلایل این موضع گیری آقای امجد عنوان کرد: این موضع گیری امجد، ناشی از بی بصیرتی و سقوط او به ویژه در فتنه ۸۸ و تاثیر پذیری از اطرافیان و فرزندش است و علمای بزرگ این اتفاق را به خاطر سطحی نگری و ساده لوحی که ایشان داشت، پیش بینی می کردند.

عضو جامعه مدرسین ادامه داد:مرحوم امام در زمان خود بارها از شخصیت آیت الله خامنه ای تعریف و تمجید کردند و رهبر انقلاب هم همانند جدش امیرالمومنین هم مقتدر هم مظلوم است و البته این بدخواهی و خباثت ها خللی در پیوند عمیق ملت و با امام خامنه‌ای ایجاد نخواهد کرد.

وی در پایان اظهار داشت: مراجع عظام، جامعه مدرسین، فضلا و بدنه حوزه انقلابی است و این سخنان، دلهای آنان را جریحه دار کرد و به شدت از سخنان هتاکانه و ضد اخلاقی آقای امجد اظهار تنفر می کنند و آن را محکوم می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول