اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پلمب پنج سفره‌خانه متخلف در کاشان

مسؤول بهداشت محیط کاشان از پلمپ پنج سفره خانه متخلف در روزهای اخیر خبر داد.

پلمب پنج سفره‌خانه متخلف در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی مومنی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارشناسان بهداشت محیط کاشان در بررسی‌های دقیق و نظارت بر اصناف اطلاع پیدا کردند که سه باب سفره خانه در مرکز‌ و حاشیه کاشان به صورت پنهانی و چراغ خاموش مشغول توزیع قلیان هستند.

مسؤول بهداشت محیط در ادامه عنوان کرد: دو سفره خانه دیگر هم اقدام به برگزاری مراسم جشن عروسی و جشن تولد کرده و متأسفانه جمعیتی بالغ بر ۷۰ نفر بدون رعایت موارد بهداشتی تجمع کرده بودند و این در حالی است که با توجه به پروتکل صادر شده از سوی ستاد مقابله با کرونا فعالیت این اصناف  خارج از قوانین و پروتکل صادر شده است.

وی افزود: همه اصناف باید پروتکل صادر شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرا کنند و کارشناسان بهداشت با همکاری مأموران انتظامی در صورت مشاهده تخلف اصناف اقدام به انعکاس موضوع به مراجع ذیصلاح و اخذ دستور تعطیلی می‌نمایند.

مومنی خاطرنشان کرد: از مردم و اصناف می‌خواهم که قوانین و پروتکل‌های صادر شده از سوی ستاد مقابله با کرونا را رعایت کنند تا از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم و وضعیت تلخ اردیبهشت ماه تکرار نشود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول