اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره بودجه سند 2030/ خطا مربوط به نسخه‌ای از برنامه ششم است

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در ردیف‌های بودجه هیچ چیزی درباره سند ۲۰۳۰ نیامده است، گفت: آن چیزی که اشتباه شده، یک متن مربوط به برنامه ششم در سال‌های قبل است

توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره بودجه سند 2030/ خطا مربوط به نسخه‌ای از برنامه ششم است

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص موضوع اختصاص بودجه به اجرای سند 2030، اظهار کرد: من امروز مطلع شدم و هیچ دخالتی در این بحث نداشتیم. وزارت آموزش و پرورش مکرر اعلام کرده که هیچ نسبتی با سند ۲۰۳۰ ندارد.

وی ادامه داد: معلوم شد که یک خطایی صورت گرفته بود و بلافاصله خود سازمان در نسخه کاغذی اصلاح کرده و قرار شد در نسخه الکترونیکی هم اصلاح کند.

حاجی‌میرزایی افزود: تمام ردیف‌های بودجه ما معلوم است و در ردیف‌های بودجه هیچ چیزی درباره سند ۲۰۳۰ نیامده و قطعا نخواهد آمد. 

وی اضافه کرد: آن چیزی که به آن استناد می کنند یک متن است که مربوط به برنامه است نه بودجه و آن هم مربوط به برنامه ششم مربوط به سال‌های قبل بوده است. ظاهراً نسخه‌ اشتباه را گذاشتند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: نه در دولت درباره بودجه برای ۲۰۳۰ گفت‌وگویی داشتیم و نه در آموزش و پرورش و نه سازمان برنامه و بودجه چنین گفت‌وگویی را داشته است.

وی با بیان اینکه به طور کامل اعلام برائت می‌کنیم و قطعا پیگیری می کنیم، افزود: سازمان برنامه قطعا خودش پیگیری می کند و اگر تعمدی در کار باشد حتما باید با کسانی که خطا را کردند برخورد شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول