اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و شب یلدا 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هر ساله از محل کمک‌های خیرین این ارگان بسته‌های شب یلدا  تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.

وی با بیان این که یکی از اقدامات شاخص امام علی (ع) رفع محرومیت و دستگیری از مستمندان بود، افزود: جامعه اسلامی باید در مسیر پیشوای خود حرکت کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا از شهروندان درخواست شد که به جای دورهمی در شب یلدا، خانواده‌ها آیین آن را در خانه‌های خود و بدون تجمع برگزار کنند، گفت: در همین راستا برای شادی خانواده‌های نیازمند یک هزار بسته میوه و ۸۰۰ کیلو گوشت قربانی بین این خانواده‌ها توزیع شد.

کرمی همچنین از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان نیز خبر داد و افزود: این بسته‌ها هم از محل عواید موقوفات بین نیازمندان همان منطقه توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در فاز نخست و دوم بیماری کرونا و در قالب طرح رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه خدمات خوبی به مردم ارائه شده است، گفت: در این راستا نسبت به دوخت ماسک در بقاع متبرکه، توزیع بسته‌های غذایی، توزیع مواد ضدعفونی کننده اقدام شد.

 وی با بیان اینکه در مرحله سوم نیز علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع بسته‌های بهداشتی و طبخ غذا هم در قالب طرح شهید سلیمانی در استان در حال اجرا است، افزود: تلاش می‌شود تا این بسته‌های معیشتی با کمک مراکز افق مستقر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان به دست نیازمندان واقعی برسد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی در طرح شهید سلیمانی از اوایل آذر ماه و همزمان با هفته بسیج در استان آغاز شد، گفت: توزیع این بسته‌ها تا ۱۳ دی ماه که مصادف با سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی است، ادامه خواهد داشت. 

وی  با اشاره به ورود خوب اوقاف زنجان به حوزه توزیع بسته‌های معیشتی از ابتدای شیوع بیماری کرونا و در پی فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، گفت: پیش از اجرای طرح شهید سلیمانی هم اوقاف استان خدمات شایانی در حوزه توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا داشته است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول