اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

شب یلدای خلاقانه جوانان اهوازی/میوه‌ی شب یلدایتان را آورده‌ایم

گروه جهادی هم‌اندیشان محبت در اقدامی ابتکاری و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طولانی‌ترین شب سال به خیابان‌های مناطق محروم اهواز آمدند تا شبی متفاوت را رقم بزنند.

شب یلدای خلاقانه جوانان اهوازی/میوه‌ی شب یلدایتان را آورده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، گروه جهادی هم‌اندیشان محبت در اقدامی ابتکاری و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طولانی‌ترین شب سال به خیابان‌های مناطق محروم اهواز آمدند تا شبی متفاوت را رقم بزنند.

این جوانان پس از هم‌اندیشی تصمیم گرفتند تا در شب یلدا به محله‌های کم‌برخوردار اهواز بروند و بسته‌های میوه را به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و شب یلدا درِ خانه‌ها توزیع کنند.

دانیال نجاتیان، مسوول این گروه جهادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: با توجه به همزمانی شب یلدا با میلاد بی‌بی زینب کبری (س) و شب یلدای متفاوتی که امسال به دور از دید و بازدیدها و دورهمی‌ها برگزار میشد تصمیم گرفتیم تا خاطره‌ی متفاوتی را در ذهن کودکان مناطق محروم به یادگار جا بگذاریم.

این جوان جهادی ادامه داد: ایده‌های مختلفی به ذهنمان رسید اما با توجه به مشکلات اقتصادی و کاهش قدرت خرید خانواده‌ها تهیه و توزیع میوه را در طولانی‌ترین شب سال بهترین پیشنهاد دانستیم و به این نیت دل به خیابان‌ها زدیم.

نجاتیان گفت: الحمدلله توزیع بسته‌ها توسط نوجوانان گروه انجام و حال خوشی به اندازه توانمان در رگ‌های بخشی از شهر جاری شد.

این جهادگر افزود: امیدواریم به حول و قوه الهی و با همدلی که بین مردم در جریان است هرچه زودتر این ویروس ریشه‌کن شود و به روزهای خوب و پرنشاط گذشته بازگردیم.


انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول