اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ثبت وقف جدید 500 میلیون تومان در چمستان نور/ بیش از 70 درصد موقوفات شهرستان نور مربوط به شهر و بخش چمستان

واقف خیراندیش در روستای سیدکلای چمستان نور 200 متر زمین به ارزش 500 میلیون تومان را برای توسعه بنای امام‌زاده سید فضل‌الله(ع) این روستا وقف کرد.

ثبت وقف جدید 500 میلیون تومان در چمستان نور/ بیش از 70 درصد موقوفات شهرستان نور مربوط به شهر و بخش چمستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، آئین رونمایی از وقف‌نامه و تجلیل از واقف خیراندیش اسکندر بودش با حضور برخی از مسوولان بخش در دفتر امام جمعه چمستان برگزار شد.

در آغاز این مراسم رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد موقوفات شهرستان مربوط به شهر و بخش چمستان است، اظهار کرد: واقف خیراندیش ۲۰۰ متر زمین خود که در جوار شبستان و مرقد امام زاده سید فضل الله(ع) در روستای سید کلا واقع شده را صرفا برای توسعه و گسترش بنا و شبستان امام زاده وقف و تولیت آن را به هیات امنای امامزاده واگذار کرد.

حجت الاسلام عیسی توپاحیدری با قدردانی از اهالی، اعضای شورا، دهیار و هیات امنای امام‌زاده سیدفضل‌الله(ع)افزود: با همت مضاعف آنان شاهد پیشرفت کار هستیم و امیدواریم بزودی تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

 

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده خطاب به واقف، اظهار کرد: خداوند به وی توفیق داد، باید به شکرانه این توفیق سر به سجده بگذارد، خداوند این توفیق را به هر کس نمی دهد، هستند کسانی‌که متمول و تریلیاردرهستند اما حاضر نیستند قدمی بردارند، اما کارگر و کارمند جز ۵۰۰ میلیون تومان وقف می‌کند، این توفیق بزرگی است که باید شکر گذار بود.

امام جمعه چمستان اظهار کرد: یکی از آثار وقف آرامش است،  اثر دنیایی‌ آن این است که ما احساس میکنم بدهکاری به خدا داریم و وقتی بدهکاری را دادیم، آرامش پیدا می‌کنیم و شب راحت می خوابیم، اموال دست ما امانت است، هنگام مرگ و بعد از مرگ از ما می گیرند اگر امانت را در زمان حیات پس دادیم، سکونت و آرامش دنیا شامل حال ما می‌شود.

حاجی‌زاده در پایان خطاب به هیات‌امنا، اهالی و اعضای شورا، گفت: رهبر معظم انقلاب امام زادگان را مراکز و محور فرهنگی معرفی کردند، بنابراین همت کنند تا هر چه زودتر بنای امام زاده به سر منزل مقصود برسد، این عمل حسنه است و تا قیامت می ماند.

انتهای پیام/۸۶۰۲۳/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول