اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بسته خبری| از چکاب کرونایی سربازان در نیشابور تا توزیع ۴۲۰ بسته معشیتی و یلدایی در میان نیازمندان مه ولات

امام جمعه مه‌ولات گفت: به مناسبت شب یلدا ۴۲۰ بسته معیشتی و یلدایی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان مه‌ولات توزیع شد.

بسته خبری| از چکاب کرونایی سربازان در نیشابور تا توزیع ۴۲۰ بسته معشیتی و یلدایی در میان نیازمندان مه ولات

به گزارش خبرگزاری فارس از خراسان رضوی، به مناسبت شب یلدا ۴۲۰ بسته معیشتی و یلدایی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان مه‌ولات توزیع شد.

۴۲۰ بسته معیشتی و یلدایی بین نیازمندان مه‌ولات توزیع شد

امام جمعه مه‌ولات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درمه‌ولات اظهار کرد: به مناسبت شب یلدا ۴۲۰ بسته معیشتی و یلدایی بین نیازمندان شهرستان مه‌ولات توزیع شد.

حجت الاسلام حسین اسلامی  تصریح کرد: ۲۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال و ۱۷۰ بسته یلدایی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال به مناسبت شب یلدا بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

حجت‌الاسلام اسلامی بیان کرد: این بسته‌های معیشتی و یلدایی به همت دفتر امام جمعه، اداره اوقاف، کمیته امداد امام خمینی (ره)، خیریه حضرت رقیه و پایگاه بسیج خواهران الزهرا و مشارکت خیرین عزیز شهرستان تهیه شده و بین نیازمندان توزیع شد.

تجلیل سبز پوشان امنیت از سپیدپوشان مدافع سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه و به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه منطقه تربت حیدریه ؛ ، فرمانده سپاه تربت حیدریه پیش از ظهر امروز در آیین آغازین این ویژه برنامه که از محل گلزار شهدای بهشت عسکری این شهرستان آغاز شد، اظهار کرد: امروز همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها جمعی از سبز پوشان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پرستاران و مدافعان سلامت با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر می کنند.

سرهنگ پاسدار احمد ناصری موحد تصریح کرد: در این ویژه برنامه ۱۸ اکیپ از پرسنل سپاه با حضور در ۳۰ مرکز درمانی شامل؛ بیمارستان های آموزشی درمانی نهم دی، رازی، ۵۵۱ ارتش و درمانگاهها و کلینیک های خصوصی و همچنین مراکز جامع سلامت از پرستاران و مدافعان سلامت تجلیل می کنند.

وی بیان کرد: روزی سبز پوشان سپاه و دلاورمردان ارتش و همچنین بسیجیان در جبهه های حق علیه باطل برای دفاع از مرز و بوم این کشور از تمام هستی خود مایه گداشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد و امروز هم سپید پوشان و مدافعان سلامت برای دفاع از محور سلامت نیز از جان و خانواده خود گذشتند و همچنان در حال ایثار و فداکاری هستند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: امروز بر خود وظیفه دانستیم برای تجلیل از مدافعان سلامت کشور در مراکز درمانی حاضر و ضمن عرض خداقوت به این عزیزان با اهدای لوح و هدایایی به رسم یادبود از آنها تجلیل کنیم.

گفتنی است: شهرستان تربت حیدریه به جز خانه های بهداشت سلامت، ۱۹ مرکز جامع سلامت، ۳ بیمارستان و همچنین ۸ درمانگاه عمومی و تخصصی در حال خدمت رسانی هستند.

چکاب کرونایی سربازان/خانواده‌ها به بدرقه سربازان نیایند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعضای خانواده مشمولان، از همراهی فرزندان خود در زمان اعزام خودداری و صرفا مشمولین درساعت و تاریخ مندرج در برگ اعزام (۱و۳دی ماه) در محل معاونت وظیفه عمومی استان واقع در ابتدای جاده قدیم نیشابور مقابل شهرک ابوذر حضور یابند.

 سرهنگ محمود ریاحی عنوان کرد: مشمولان بایستی قبل از تاریخ اعزام با مراجعه به مراکز بهداشت نسبت به انجام تست غربالگری و عدم وجود علائم کرونا اطمینان حاصل نمایند.

وی افزود: با توجه به اینکه در طول دوره آموزشی به دلیل شرایط پیش آمده و شیوع بیماری کرونا امکان مرخصی سربازان وجود ندارد، تصریح کرد: مشمولان می‌بایست مدارک مورد نیاز ( برگ اعزام ، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلین، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین ، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهداء و...) را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/۷۰۰۴۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول