اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

زیدان: هند راموس؟ داور با قاطعیت رای داد / 20 دقیقه اول رئال خارق‌العاده بود

سرمربی رئال مادرید در خصوص هند راموس، بازی مقابل ایبار و عملکرد ناموفق آسنسیو در نشست خبری پس از مسابقه با ایبار صحبت کرد.

زیدان: هند راموس؟ داور با قاطعیت رای داد / 20 دقیقه اول رئال خارق‌العاده بود

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته چهاردهم لالیگا، شب گذشته رئال مادرید مقابل ایبار به برتری 3 بر یک رسید. در این بازی سخت و هیجانی در دقیقه 80، صحنه‌ای مشکوک در محوطه جریمه رئال مادرید صورت گرفت و بسیاری معتقد بودند که خطای هند سرخیو راموس باید گرفته شود. البته مونترو، داور مسابقه ضمن مشورت با ویدیوچک به پنالتی معتقد نبود و همین مسئله باعث اعتراض ایبار شد.

زیدان در نشست خبری در خصوص هند راموس  گفت: مهمترین چیز برای ما این بود که داور در آن صحنه قاطعیت داشت و مطمئن بود. من مثل همیشه در خصوص صحنه‌های داوری صحبت نمی‌کنم. در این موضوع نیز داور با VAR مشورت کرد و تصمیمش را گرفت و بحث تمام است.

سرمربی رئال مادرید گفت: احساس خوبی به بازی دارم. ما این دیدار را خیلی فوق‌العاده آغاز کردیم. 2 گل به ثمر رساندیم و لحظات بعد کاملاً سوار میدان بودیم و موقعیت‌های دیگری هم داشتیم.

وی تصریح کرد: ما سختی کشیدیم ولی توانستیم بر میدان مسلط شویم. البته این سختی طبیعی بود. آنها از وقتی که گل به ثمر رساندند، شرایط این مسابقه را تغییر دادند. ما 20 دقیقه ابتدایی را فوق‌العاده به نمایش گذاشتیم و با حرکات خود و چرخش تیم در زمین نشان دادیم چقدر خارق‌العاده‌ایم.

زیدان گفت: زمین ایبار بسیار سخت است و ما می‌دانستیم چقدر جدال تنگاتنگی با این حریف داریم. جدال با ایبار به مانند جنگی بود که هیچ وقت پایانی نداشت.

سرمربی رئال مادرید در انتها به انتقاد از برنامه‌های مسابقات نیز پرداخت و گفت: ما هر 3 روز یکبار بازی می‌کنیم و این باید تغییر کند زیرا مسابقات زیادی پیش روی ماست. من اخیراً کمتر از تغییر بازیکن و سیستم چرخشی استفاده کردم ولی باید بگویم که همه در برنامه من هستند.

زیدان درباره آسنسیو که باز هم ناموفق بود و تاثیر چندانی در میدان نگذاشت، تصریح کرد: او اینگونه نیست که بد بازی کند. اتفاقا او تمرین می‌کند و کم‌کم پیشرفت خواهد کرد. به نظرم او خوب بازی می‌کند و چون ما هر 3 روز یک بار بازی می‌کنیم، مارکو نیز در ترکیب ما بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول