اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پلمب ۴۴ واحد صنفی در خراسان‌جنوبی/ برگشت ۱۸ میلیارد ریال به شاکیان

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی از پلمب ۴۴ واحد صنفی و ورزشی به‌دلیل عدم رعایت مصوبات کرونایی خبر داد و گفت: این واحدها شامل ۴۲ واحد صنفی و دو باشگاه ورزشی هستند.

پلمب ۴۴ واحد صنفی در خراسان‌جنوبی/ برگشت ۱۸ میلیارد ریال به شاکیان

عباس جرجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با اشاره به فعالیت واحدهای صنفی در سطح استان، اظهار داشت: بیش از ۳۳ هزار واحد صنفی در قالب ۱۳۵ اتحادیه با اشتغال حدود ۸۳ نفر در استان فعالیت دارند.

وی با یادآوری اینکه از ابتدای امسال ۵۵ هزار و ۲۳ مورد بازرسی  در سطح استان انجام شد، بیان داشت: طی این بازرسی‌ها ۹۶۲ پرونده به ارزش ریالی ۳۶ میلیارد و ۹۲ میلیون و ۶۵۷ هزار ریال تشکیل شد.

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی از برگشت ۱۸ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال طی این مدت به شکات خبر داد و تبیین کرد: همچنین ۱۷ هزار و ۹۶۴ مورد تماس با سامانه ۱۲۴ برقرار شد که بیشترین تخلفات گزارش شده گران‌فروشی و عدم درج قیمت بوده است.

جرجانی از پلمب ۴۴ واحد صنفی و ورزشی به‌دلیل عدم رعایت مصوبات کرونایی خبر داد و افزود: این واحدها شامل ۴۲ واحد صنفی و دو باشگاه ورزشی هستند که به علت عدم تمکین به مصوبه تعطیلی در ساعت مقرر پلمب شدند.

وی با اشاره به همراهی خوب اصناف در اوایل شیوع بیماری کرونا در خصوص تولید و توزیع ماسک، گفت: ۱۲ کارگاه صنفی روزانه ۳۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک تولید و در سطح استان توزیع می‌کنند.

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات کرونا به اصناف، خاطرنشان کرد: یک هزار و ۵۸۹ واحد صنفی متقاضی دریافت ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات هستند که تاکنون بیش از ۱۵ میلیارد تومان معادل ۷۸ درصد از کل مبلغ درخواستی پرداخت شده است.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول