اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

رأی قاطع مجلس برای حذف بودجه سند ۲۰۳۰ از بودجه ۱۴۰۰

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید به رأی قاطع کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نسبت به حذف این بند از بودجه ۱۴۰۰ گفت: کمیسیون اصل ۹۰ و آموزش و تحقیقات به‌صورت یک دست و یکپارچه نسبت به این موضوع موضع گرفته‌اند.

رأی قاطع مجلس برای حذف بودجه سند ۲۰۳۰ از بودجه ۱۴۰۰

محمدرضا احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به وجود مصوبه نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در صفحه ۴۵۳ از جلد دوم مبانی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی برنامه سالانه دستگاه‌های اجرایی بودجه ۱۴۰۰، بندی به‌عنوان مشارکت فعال در اجرای برنامه‌ها و تعهدات جهانی به‌ویژه اهداف توسعه پایدار آموزش ۲۰۳۰ قید شده است.

وی  با تأکید به  رأی قاطع کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نسبت به حذف این بند از بودجه  ۱۴۰۰ گفت: در نشست دیروز  کمیسیون، اعضای کمیسیون آموزش با رأیی قاطع، نسبت به حذف این بند اقدام کردند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون اصل ۹۰ و آموزش و تحقیقات به‌صورت یک دست و یکپارچه نسبت به این موضوع موضع گرفته‌اند، افزود: به مردم عزیز ایران اسلامی  اطمینان خاطر  می‌دهیم که در مقابل هر برنامه‌ای که بخواهد جلوی  سند تحول بایستد، خواهیم ایستاد و اجازه نفوذ در هر شرایطی به بدنه آموزش‌وپرورش را  نخواهیم داد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر آموزش‌وپرورش نیز در بیانات خود نسبت به حذف ۲۰۳۰ اظهارنظر کرده و موافق حذف بوده است گفت: وزیر آموزش‌وپرورش نیز از وجود آن اظهار بی‌اطلاعی و اعلام برائت کرده است، البته مخالفت وزیر با سند ۲۰۳۰ قبل  و بعد از بودجه نیز توسط حاجی میرزایی بیان شده بود.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شیطنت‌هایی برای وجود سند ۲۰۳۰ در مقابل سند تحول بنیادین وجود دارد اما با رأی قاطع نمایندگان در کمیسیون مواجه شده است افزود: ممکن است با بی‌دقتی بندی که در سال گذشته در بودجه سال گذشته قید شده بود نیز در بودجه ۱۴۰۰ آورده باشند که این موضوع با هوشیاری نمایندگان مجلس مطرح و نسبت به حذف آن اقدام شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول