اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ملی‌پوش سابق شمشیر‌بازی: یعقوبیان به دنبال اهداف شخصی‌اش است/ اسلحه اپه یکی مثل فخری را کم دارد

شمشیرباز کشورمان گفت: یعقوبیان از زمانی که سرمربی تیم ملی اپه شده به دنبال اهداف شخصی و اذیت کردن هم دوره ای‌های خود است.

ملی‌پوش سابق شمشیر‌بازی: یعقوبیان به دنبال اهداف شخصی‌اش است/ اسلحه اپه یکی مثل فخری را کم دارد

محمد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اعتراض برخی شمشیربازان علیه سرمربی تیم ملی اسلحه اپه اظهار داشت: متاسفانه این اعتراض را طوری جلوه دادند ک انگار ما علیه فدراسیون هستیم در صورتی که مشکلی با فدراسیون و باقرزاده نداریم و فقط مشکل مان با سرمربی تیم ملی است که مسائل شخصی را دخیل می کند. او چون خودش شمشیرباز بوده و با خیلی از بچه‌ها هم دوره بوده، نمی‌خواهد که آنها در تیم ملی باشند و اذیت شان می‌کند.

وی گفت: تا حق مان را نگیریم دست نمی‌کشیم، چون یک نفر به دنبال کارهای سلیقه‌ای و اهداف شخصی‌اش است. من زندگی را در راه شمشیربازی گذاشته‌ام. در شمال خانه و زندگی داشتم، اما به خاطر شمشیربازی رها کردم و آمدم به تهران و در خانه 50 متری زندگی می‌کنم.

* در آستانه المپیک جوانگرایی چه معنایی دارد؟ 

این شمشیرباز در مورد اینکه او چند سالی است ملی پوش نیست و اعتراضش برای چیست گفت: همین رفتارها باعث شده از تیم ملی دور باشم. من چند سال قبل در جوانان آسیا قهرمان شدم، اما اهمیتی که باید می‌دادند را ندادند. الان بهانه شان برای دعوت نکردن بحث جوانگرایی است، اما چرا آن زمان که جوان بودیم توجه نکردند؟ در آستانه المپیک جوانگرایی چه معنایی دارد؟ 

رحیمی ادامه داد: این همه برای ما هزینه شده است، چرا باید به راحتی کنار گذاشته شویم؟ در شمشیربازی یک بازیکن در 30 سالگی به اوج پختگی می‌رسد. اگر بازیکن جوانی دارید که بتواند با تجربه‌ها را شکست دهد، حرفی نیست.

*وقتی فدراسیون جواب مان را نداد نامه را منتشر کردیم

وی در مورد اینکه گفته شده نامه را قبل از اینکه به فدراسیون بدهید در فضای مجازی منتشر کردید، گفت: اصلا اینطور نبود. ما چهارشنبه هفته گذشته به فدراسیون ارسال کردیم، اما تا روز گذشته جوابی ندادند. ما هم به دنبال حق‌مان بودیم و باید به نوعی اعتراض‌مان را به گوش مسئولان می‌رساندیم. اگر از هیات و فدراسیون نتیجه نگیریم از طریق اداره کل و نماینده‌های مجلس اقدام می‌کنیم.

* اپه یک دلسوز مثل فخری را کم دارد

شمشیرباز سابق تیم ملی جوانان با اشاره به اینکه اپه یک نفر مثل پیمان فخری، سرمربی تیم ملی سابر که دلسوز باشد را کم دارد، گفت: فخری مربی است که درد ورزشکار را می‌فهمد و کمک می‌کند، اما یعقوبیان به دنبال رقابت با ورزشکاران است. او زمانی که دبیر فدراسیون بود چه کاری برای اپه انجام داد، غیر از اینکه همه را ناامید کند و تفرقه بیندازد. ما 6 نفر حرف کل بچه‌های اپه را می‌زنیم و حتی اعضای تیم ملی بانوان هم از یعقوبیان دل خوشی ندارند، چون به دنبال دخالت کردن است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول