اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ادامه موج همدلی‌ها در البرز/اهدای ۱۰۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: در گام دو، ۱۰۰۰ تبلت و گوشی هوشمند به ارزش 3 میلیارد تومان به همت مرکز نیکوکاری اتاق بازرگانی جهت اهداء به دانش آموزان نیازمند استان هدف‌گذاری شده است.

ادامه موج همدلی‌ها در البرز/اهدای ۱۰۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، با تأکید بر همکاری آموزش‌وپرورش استان در فرایند توزیع تبلت‌ها، گفت: در مرحله اول این طرح که در راستای پویش ایران همدل انجام می‌شود ۱۰۰۰ تبلت و گوشی هوشمند بین دانش آموزان نیازمند توزیع‌شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد البرز افزود: در گام دوم این پویش تعداد ۱۰۰۰ تبلت و گوشی هوشمند به ارزش 3میلیارد تومان جهت اهداء به دانش آموزان نیازمند استان هدف‌گذاری شده است.

در حال حاضر ۷۵۰۰ دانش آموزان موردحمایت کمیته امداد البرز می‌باشند و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۵۰۰ دانش آموزان موردحمایت کمیته امداد البرز می‌باشند و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد: بیش از ۲۵۰ مرکز نیکوکاری، این نهاد را در انجام وظایف امور فرهنگی یاری نموده‌اند که درنتیجه این فعالیت‌ها تاکنون ۱۰۰۰ تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند تهیه ‌شده است.

محمد محمدی فرد با تقدیر از مراکز نیکوکاری این نهاد در استان البرز و جمع‌آوری کمک‌های مردم برای دانش آموزان نیازمند یادآور شد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #۰۲۶۸۸۷۷ و یا با شماره تلفن 2632826741 یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب 6037997950030580 نزد صندوق امداد ولایت البرز، کمک‌های خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش آموزان بی‌بضاعت واریز کنند.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول