اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

سرمربی وایادولید: بدترین بازی مسی مثل بهترین نمایش دیگر فوتبالیست‌هاست

سرمربی وایادولید که بامداد چهارشنبه باید با بارسلونا رقابت کند، به تمجید از لیونل مسی پرداخت.

سرمربی وایادولید: بدترین بازی مسی مثل بهترین نمایش دیگر فوتبالیست‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته پانزدهم لالیگا بامداد چهارشنبه بارسلونا میهمان رئال وایادولید در ورزشگاه «خوزه زوریا» است.

آبی‌اناری‌ها باز هم روند پر افت و خیز خود را ادامه داد و اول هفته مقابل والنسیا به تساوی رسید. (این روند سینوسی تیم کومان باعث شد تا موضوع عدم اعتماد مربی به برخی بازیکنان سوژه رسانه‌ها شود که می‌توانید در اینجا بخوانید)

وایادولید که از سال 2018 با مدیریت «رونالدو نازاریو» روزهای تازه‌ای تجربه می‌کند قرار است به مصاف بارسلونا برود.

سرخیو گونزالس، سرمربی وایالدولید پیش از این مسابقه به تمجید از لئو مسی پرداخت و روزهای بد این بازیکن را نیز خارق‌العاده خواند.

سرمربی وایادولید گفت:بارسلونا تیمی است که همچنان می‌تواند پیشرفت کند. مخصوصا در دفاع آنها ضعف‌های عجیبی دارند که دلایلی نیز وجود دارد که یکی از آنها مصدومیت پیکه است اما در بالاترین سطح می‌توانند بازی کنند چون همچنان مسی را دارند.

سرخیو گونزالس ادامه داد: مسی خارق‌العاده است و می‌تواند تفاوت را ایجاد کند. بدترین لحظات مسی از جزو بهترین نمایش‌های فوتبال است و در بین برترین‌ها قرار می‌گیرد. هر زمان که توپ به او می‌رسد، جادو می‌کند و تفاوت را رقم می‌زند.

مسی در بازی مقابل والنسیا توانست به رکورد خارق‌العاده پله افسانه‌ای دست پیدا کند. او در این بازی اگر گلی به ثمر رساند می‌تواند به تنها بازیکنی بدل شود که بیشترین گل برای یک باشگاه را به ثبت رسانده است. (در اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول