اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

راه‌اندازی خانه والیبال در مازندران/ جلوگیری از فعالیت کانون‌های غیرمجاز والیبال

رئیس جدید هیأت والیبال مازندران با بیان اینکه مازندران یکی از قطب‌های والیبال در کشور است، گفت: ایجاد خانه والیبال در استان یکی از هدف‌های محوری خواهد بود.

راه‌اندازی خانه والیبال در مازندران/ جلوگیری از فعالیت کانون‌های غیرمجاز والیبال

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| سید پوریا نعیمی روز شنبه با کسب ۱۳ رای از ۱۴ رای به عنوان رئیس هیأت والیبال مازندران انتخاب شد. نعیمی جوانی که دانشجوی مقطع دکترا عمران است و برنامه‌های بزرگ و کوچک بسیاری برای والیبال مازندران در سر دارد.

رئیس جدید هیأت والیبال مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، ضمن تشکر از اعضای مجمع و اعتماد خانواده والیبال مازندران با بیان اینکه در کمیته‌های مختلف هیأت ورزش‌های همگانی استان فعالیت‌هایی داشتم، اظهار کرد: مازندران یکی از قطب‌های والیبال در کشور است و این استان باید دارای یک خانه والیبال باشد و ایجاد خانه والیبال در استان یکی از هدف‌های محوری خواهد بود.

نعیمی با بیان اینکه تقویم منظم منابع درآمدی پایدار برای هیأت والیبال استان ایجاد خواهیم کرد، افزود: درصدد ایجاد کمیته تخصصی اقتصادی و اسپانسرینگ  برای هیأت والیبال استان مازندران هستیم تا همچون گذشته تیم‌های مازندران با احترام به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شوند و قطعا برای توسعه والیبال در استان و پیشبرد اهداف و برنامه‌های هیأت والیبال استان با مشکلات مالی رو به رو نخواهیم شد.


وی ادامه داد: استعدادیابی یکی از مقوله‌های مهم در والیبال است و ما برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای این مبحث داریم، با کمک کارشناسان و مربیان بین‌المللی استان در حال تدوین طرح جامع استعدادیابی والیبال هستیم.

رئیس هیأت والیبال استان مازندران با اعلام اینکه طرح ساماندهی کانون‌های والیبال را بعد از دوران کرونا آغاز خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: کانون‌های والیبال در استان پایش خواهند شد، در نظر داریم یک کمیته تخصصی در رابطه با کانون‌های والیبال ایجاد کنیم و اعضای این کمیته در سه منطقه غرب، شرق و مرکز استان از کانون‌ها بازدید کنند و قطعا از فعالیت کانون‌های غیرمجاز والیبال در استان جلوگیری خواهیم کرد.


نعیمی با اشاره به تجربه استان مازندران در میزبانی تورجهانی والیبال ساحلی تک ستاره،گفت: در گذشته استان مازندران میزبان تور جهانی تک ستاره بود و این قول را به ساحلی بازان مازنی می دهیم که در دوره جدید هیأت والیبال استان بازهم شاهد برگزاری تورهای بین‌المللی والیبال ساحلی در استان باشیم. مازندران یکی از استان‌هایی است که با توجه به نوار ساحلی خزر می‌تواند در رشته والیبال ساحلی سرآمد باشد و در صدد این هستیم تا هیأت استان در شهرستان‌های مختلف پایگاه‌های مستمر استعدادیابی والیبال ساحلی تاسیس کند تا شاهد رشد و توسعه ورزش والیبال ساحلی در استان باشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول