اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ضیافت فرزندان فرماندهان بسیج در بیمارستان+ عکس و فیلم

فرزندان فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سمنان به مناسبت هفته پرستار، جلوه‌های زیبایی خلق کردند که پرستاران و مدافعان سلامت را حداقل برای زمانی کوتاه خوشحال کرد.

ضیافت فرزندان فرماندهان بسیج در بیمارستان+ عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فرزندان فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سمنان به مناسبت هفته پرستار دست به کار شدند و با هنر دستان خود و برگزاری آیینی ویژه با عنوان «مدافعان حریم عشق»، جلوه‌های زیبایی خلق کردند که مورد استقبال پرستاران قرار گرفت.

ایثارگری‌های کادر درمان در ماه‌های اخیر سبب شد تا همه دست به دست هم دهند تا قدردانی هر چند مختصری از زحمات فعالان این عرصه به مناسبت هفته پرستار انجام شد؛ آیین «مدافعان حریم عشق» نیز به مناسبت روز پرستار و به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران سمنان برگزار شد.

آیین تجلیل از پرستاران که عنوان «مدافعان حریم عشق» را یدک می‌کشید، به همت واحد خواهران قرارگاه حضرت ثامن‌الائمه (ع) و با مشارکت پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران سمنان و به مناسبت هفته پرستار و سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س) در بیمارستان کوثر سمنان برگزار شد.

فرزندان فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سمنان برای این مراسم، ۱۰۰ بسته پذیرایی برای بیماران کرونا تهیه کرده بودند که بین آنها توزیع شد.

همچنین با همت بسیجیان و سپاه ناحیه سمنان، از ۴۳ نفر از کادر درمان بیمارستان کوثر این شهر تجلیل شد؛ اما نقش فرزندان فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران سمنان هم بسیار قابل توجه بود.

آنها دل نوشته‌ها و عکس‌نوشته‌هایی تهیه کرده بودند که بین پرستاران بیمارستان کوثر سمنان توزیع شد و بسیار مورد استقبال آنها قرار گرفت.

فرزندان فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سمنان با این دست‌نوشته‌ها از ۴۳ نفر از کادر درمان بیمارستان کوثر سمنان به نمایندگی از سایران تجلیل کردند و این امر حس و حال خوبی را در بیمارستان کوثر سمنان که این روزها محل درمان بیماران کرونایی است، ایجاد کرد.

بانوان بسیجی یکی دو ساعت قبل از برگزاری مراسم، برای مهیا ساختن ملزومات موردنیاز آغاز مراسم در تکاپو بودند و سفره‌آرایی به مناسبت شب یلدا در حاشیه آیین تجلیل از پرستاران در سمنان هم با دستان آنها انجام شد.

پرستاران بیمارستان کوثر سمنان هم در حال تماشای مراسم از محل کارشان بودند و آیین تجلیل از پرستاران با حضور تعدادی از آنها به‌طور نمادین برگزار شد و جمعی از بانوان بسیجی سمنانی در این آیین حضور یافتند.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان هم در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و هفته پرستار و تبریک به جامعه پرستاری کشور و استان سمنان می‌گوید: جامعه پرستاری امروز در خط مقدم جبهه مقابله با کرونا حضور دارد و جهادی مقدس را در خدمت به مردم انجام می‌دهد.

او افزود: جامعه پرستاری امروز با تأسی از حضرت زینب (س) در پرستاری از بیماران بیش از گذشته در میدان حضور دارند و باید از آنها حمایت و پشتیبانی کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به تلاش‌های بسیجیان در کنار کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا گفت: بسیجیان استان سمنان نیز در مدت شیوع ویروس کرونا در کنار کادر درمان حضور داشته و خود نوعی پرستاری در جامعه را بر عهده دارند.

دامغانی بیان کرد: بسیجیان هر جا حضور دارند، تلاش می‌کنند تا در خدمت مردم باشند و در ایام شیوع ویروس کرونا نیز در تمام عرصه‌ها که احساس نیاز کردند، حضور داشتند.

او با تأکید بر لزوم تداوم تلاش جهادگران بسیجی در عرصه سلامت جامعه تا ریشه‌کنی ویروس کرونا گفت: بسیجیان و پاسداران سپاه استان سمنان در کنار مردم و کادر درمان و پرستاران خدوم استان تا ریشه‌کنی این ویروس در صحنه حضور خواهند داشت.

این ویدئو را ببینید:

البته این همه کارهای بسیجیان استان سمنان برای گرامیداشت هفته پرستار نیست؛ آنها دست به تولید چندین ویدئوی زیبا هم زده‌اند.

نماهنگ زیبای «سرو عاشق» کاری از گروه سرود رضوان به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان تهیه و منتشر شد که در ادامه می‌بینید:

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/۷۴۰۳۲/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول