اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

راه‌اندازی یگان حفاظت انتظامی شهرداری در همدان

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان از راه‌اندازی یگان حفاظت انتظامی شهرداری همدان خبر داد و گفت: یگان حفاظت انتظامی یک ابزار بازدارنده و یک نیروی ناظر همراه با قدرت قضایی و پشتوانه قانونی است.

راه‌اندازی یگان حفاظت انتظامی شهرداری در همدان

محمد گلشن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه پس از ۱۵ ماه تلاش و پیگیری اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری، یگان حفاظت انتظامی شهرداری همدان راه‌اندازی می‌شود اظهار کرد: راه‌اندازی یگان حفاظت، نتیجه تعامل و همکاری خوب شهرداری و فرماندهی انتظامی استان است.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح قطعا در حفظ آرامش، صیانت از حقوق شهروندان و پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی در بسیاری از نقاط شهر کمک شایانی کرده و برای پلیس پیشگیری نیز اقدامات این یگان حائز اهمیت است.

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان با بیان اینکه همدان به عنوان شهر پایلوت در کشور پس از تهران انتخاب شده است افزود: موافقت لازم از ستاد مشترک نیروهای مسلح، ناجا و وزارت کشور برای همدان اخذ و پس از بررسی جلسه نهایی و تنظیم صورتجلسه  به زودی شاهد تشکیل و راه‌اندازی این یگان در اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری خواهیم بود.

وی در ادامه به انعقاد تفاهمنامه ما بین  بنیاد تعاون ناجا و اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری اشاره کرد و گفت: در این تفاهمنامه تعداد ۳۸ نفر از عوامل انتظامی و راهور در این اداره مشغول همکاری با یگان‌های مختلف عملیاتی بوده که پس راه‌اندازی یگان حفاظت، تمام عوامل بصورت منسجم زیر نظر فرمانده این یگان مشغول خواهند شد.

گلشن با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از شاخصه‌های توسعه امنیت و انضباط اخلاقی در جامعه است اضافه کرد:  یگان حفاظت شهرداری با اراده‌ای محکم در راستای توسعه آسایش، آرامش و امنیت شهروندان همدانی شکل خواهد گرفت.

وی تشکیل یگان حفاظت انتظامی اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری را یکی از اقدامات زیرساختی دانست و ادامه داد: یگان حفاظت انتظامی یک ابزار بازدارنده و یک نیروی ناظر همراه با قدرت قضایی و پشتوانه قانونی است.

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان در پایان یادآور شد:  اقدامات این یگان می‌تواند پیشگیرانه قبل از انجام و اتمام تخلف باشد به طوری که تخلف را در ابتدا مهار کرده و از بروز هر نوع نارضایتی اجتماعی جلوگیری شود.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول