اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تفکر لیبرالی و دنیاپرستی در جامعه حذف شود

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به تفکر لیبرال و دنیاپرستی، گفت: تفکر لیبرالی و دنیاپرستی باعث شده افرادی مانع از رسیدن بسیاری از نعمات خداوند به مردم محروم شود که باید این تفکر در جامعه حذف شود.

تفکر لیبرالی و دنیاپرستی در جامعه حذف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و معاونین راهداری و حمل و نقل جاده‍‌ای استان، اظهار داشت: در زندگی اجتماعی حیات تمام افراد یک جامعه از کودکان تا سالمندان، بستگی به رساندن انواع مواد غذایی و کالاهای اساسی دارد و این نیازها از طریق حمل و نقل تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه راهداری همواره از ایجاد مانع و بسته شدن راه‌ها و نرسیدن نیاز مردم جلوگیری می‌کند، بیان داشت: همانگونه که در بدن انسان میکروب و ویروس مانع از رسیدن موادغذایی به سلول‌ها می‌شود در راه نیز موارد مختلفی باعث مسدود شدن راه شده و حمل و نقل را دچار اختلال می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: گاهی برخی خدمات دیده نمی‌شود اما در راه‌های مواصلاتی گروهی هستند که در گرمای و سرما و برف بسیار زیاد، در حال تلاش‌ هستند تا ارتباط حمل و نقل کشور قطع نشود و اگر این کار برای خدا باشد نوعی جهاد در راه خداست.

عبادی با اشاره به تفکر لیبرال و دنیاپرستی، عنوان کرد: تفکر لیبرالی و دنیاپرستی باعث شده افرادی مانع از رسیدن بسیاری از نعمات خداوند به مردم محروم شود که باید این تفکر در جامعه حذف شود.

انتهای پیام/3403/ح           

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول