اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

اطلاعات جامع درباره ایمپلنت و قیمت ایمپلنت در سال 99

تقریبا می توان گفت تمامی انسان ها در طول زندگی خود ممکن است به دلایل مختلفی اعم از پوسیدگی ، ضربه و مشکلات دیگر دندان خود را از دست بدهند. از دست دندان ها می تواند مشکلاتی اعم از تحلیل مشکل جویدن ، تکلم ، تحلیل استخوان و آسیب زدن به ظاهر لبخند را به همراه داشته باشد.

اطلاعات جامع درباره ایمپلنت و قیمت ایمپلنت در سال 99

ایمپلنت دندان چیست ؟

تقریبا می توان گفت تمامی انسان ها در طول زندگی خود ممکن است به دلایل مختلفی اعم از پوسیدگی ، ضربه و مشکلات دیگر دندان خود را از دست بدهند. از دست دندان ها می تواند مشکلاتی اعم از تحلیل مشکل جویدن ، تکلم ، تحلیل استخوان و آسیب زدن به ظاهر لبخند را به همراه داشته باشد.

ایمپلنت دندان بهترین روش برای درمان دندان از دست رفته می باشد . ایمپلنت های دندانی ساختاری بسیار مشابه با دندان های طبیعی دارند و نسبت به سایر روش های درمان های مشابه دارای بیشترین استحکام و طول عمر میباشند.

ایمپلنت های دندانی شباهت های بسیار زیادی به دندان های طبیعی دارند. در درمان ایمپلنت ابتدا پایه ای به نام فیکسچر که از جنس تیتانیوم ساخته شده است در درون فک قرار می گیرد و تیتانیوم سازگاری بسیار بالایی با بدن انسان داشته و به استخوان فک جوش می خورند. پایه یا فیکسچر ایمپلنت نیز می توان گفت نقش مشابه به ریشه دندان دارند .

قیمت ایمپلنت دندان در سال 99بعد از جوش خوردن پایه ایمپلنت به استخوان فک ،  اباتمنت و پروتز ایمپلنت بر روی آن قرار می گیرد . اباتمنت رابطی بین پایه ایمپلنت و پروتز ایمپلنت است و این دو را به هم متصل می کند. پروتز ایمپلنت در واقع می توان گفت روکش ایمپلنت می باشد و در جنس های مختلفی اعم از PFM  و زیرکونیا موجود می باشد. پروتز ایمپلنت نقشی شبیه به تاج دندان دارد .

با توضیحاتی که در بالا گفته شد شما با اجزای ایمپلنت و نحوه کار ایمپلنت ها آشنا شدید. یکی از مهم ترین مسائل در هر درمانی بحث هزینه آن درمان می باشد. عوامل بسیار متفاوتی بر روی قیمت ایمپلنت دندان تاثیر می گذارند که آن ها را با هم بررسی می کنیم.

برای دریافت قیمت ایمپلنت دندان می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید .

قیمت ایمپلنت دندان در سال 99

قیمت ایمپلنت دندان به نسبت سایر درمان های بی دندانی ، از هزینه های بیشتری برخوردار می باشد و علت آن این است که این درمان دارای حساسیت ، زمان و مهارت بیشتری نسبت به آن ها برخوردار است . اما می توان گفت قیمت ایمپلنت های دندانی واقعا ارزشش را دارد به نسبت تمامی مزیت هایی که درمان دارا می باشد. در ادامه مزیت های ایمپلنت را نیز به طور خلاصه بررسی خواهیم کرد .

قیمت ایمپلنت دندان بستگی به عوامل بسیار  متفاوتی بستگی دارد اعم از وضعیت استخوان فک و دهان بیمار ( ممکن است در صورت وجود مشکل شما نیازمند به انجام درمان های مکمل ایمپلنت اعم از سینوس لیفت یا پیوند استخوان داشته باشید ) ، برند ایمپلنت ، تخصص دندانپزشکی که ایمپلنت را برای شما انجام می دهد .

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت  

وضعیت استخوان فک و دهان بیمار

از انجایی که ایمپلنت دندان در درون فک قرار می گیرد و به استخوان فک شما قرار است جوش بخورد ، شما احتیاج به استخوان های سالم و قوی دارید . در صورتی که وضعیت استخوانی شما مناسب نباشد ، دندانپزشک برای شما پیوند استخوان انجام می دهد .  همچنین درمان های مشابه دیگری مانند سینوس لیفت نیز یکی دیگر از درمان های دیگری است که ممکن است برای شما نیاز است که دندانپزشک توضیحات لازمه را به شما می دهد.

برند ایمپلنت

ایمپلنت های دندانی نیز در انواع و کیفیت های متفاوتی تولید می شوند . ایمپلنت های دندانی معمولا نیز به اسم کشور سازنده آن شناخته می شوند مانند ایمپلنت کره ای ، ایمپلنت آلمانی یا ایمپلنت سوئیسی .

این ایمپلنت ها دارای ضمانت های متفاوت و قیمت های متفاوت می باشند . یکی از معروف ترین این ایمپلنت ها در کشور ما ایمپلنت های کره ای می باشند که دارای کیفیت مناسب و از هزینه های اقتصادی برخوردار است و به همین علت از محبوبیت زیادی برخوردار است .

برای دریافت قیمت ایمپلنت های کره ای به همراه انواع برند ها و ضمانت های آن در سال 99 می توانید به لینک زیر مراجعه کنید .

قیمت ایمپلنت کره ای سال 99

تخصص دندانپزشک در قیمت ایمپلنت

همانطور که می دانید ایمپلنت های دندانی دارای مراحلی با حساسیت خاصی است که تخصص و تبهر دندانپزشک در آن بسیار مهم است . همچنین میزان تجربه ، تجهیزات و مهارت دندانپزشک در کیفیت و طول عمر ایمپلنت شما بسیار موثر است.

همچنین متخصص ایمپلنت با بررسی دقیق وضعیت دهان و فک شما ، درمان هایی را قبل از ایمپلنت شما انجام دهد تا عمر آن بیشتر شود . همچنین به وسیله مراقبت ها و برند هایی که به شما معرفی می کند بر کیفیت درمان بسیار موثر است.

برای آشنایی به ویژگی های بهترین متخصص ایمپلنت و معرفی آن ها به شما می توانید به لینک زیر مراجعه کنید تا ما شما را برای انجام درمانی خوب و موفق همیاری کنیم .

متخصص ایمپلنت

 

مزایا ایمپلنت دندان

طول عمر بالا

ایمپلنت های دندانی دارای طول عمر مفیدی بالای 25 سال برخوردار هستند و در صورت مراقبت های خوب از ایمپلنت می توان ایمپلنت طول عمر را بیشتر کرد و مادام العمر از آن بهره برد .

استحکام فوق العاده

ایمپلنت های دندانی از به علت شباهت بسیار زیاد آن ها به دندان طبیعی ، قدرت جویدن و استحکام بالایی به شما ارائه می دهند .

جلوگیری از تحلیل استخوان

ایمپلنت های دندانی به علت قرار گرفتن در استخوان فک و جوش خوردن به آن ها از تحلیل استخوان جلوگیری می کنند .

زیبایی

ایمپلنت های دندانی دارای روکش های از جنس های متفاوتی می باشند و این روکش ها به علت چینی بودن کاملا شبیه به دندان های طبیعی بوده و از زیبایی زیادی برخوردار هستند .

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول