اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

یلدای مواسات در لواسان/ توزیع ۲۸۰ بسته حمایتی در میان نیازمندان لواسانی

روز گذشته هم‌زمان با میلاد پربرکت حضرت زینب(س) و شب یلدا تعدادی از بسیجیان لواسانی اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی در میان خانواده‌های نیازمند کردند.

یلدای مواسات در لواسان/ توزیع ۲۸۰ بسته حمایتی در میان نیازمندان لواسانی

حجت الاسلام نوید شکوهی فرمانده بسیج لواسان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: در تقارن میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و طولانی‌ترین شب سال، با کمک مردم و خیران تعداد ۲۸۰ بسته حمایتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، مایه ماکارونی، حبوبات، رب، تخمه آفتابگردان، میوه و شیرینی با عنوان «یلدای مهربانی» توسط بسیجیان لواسانی جمع‌آوری و در میان عزیزانی که ما محتاج کمک به آن‌ها هستیم توزیع شد.

وی گفت: اسلام عزیز دین مهربانی و عطوفت و رحمت است و امام حسین(ع) فرمودند: «آگاه باشید همانا احتیاج مردم به شما نعمت خدا است بر شما پس از نعمت خسته نشوید»؛ بنابراین چقدرخوب است که همگی ما قدر این نعمت الهی را دانسته و هر کس در حد وسع خود در چنین اقدامات خداپسندانه سهمی داشته باشد.

فرمانده بسیج لواسان در پایان کمک به محرومان را یکی از کارهای ویژه‌ بسیج دانست و ابراز کرد: بسیجیان افتخار می‌کنند که در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: «بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان‌ها» با تمام توان در انجام وظایف از جمله خدمت‌رسانی در میدان باشند.

انتهای پیام/۷۶۰۷۴/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول