اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

ساروی: اکثر کشتی‌گیران در مسابقات صربستان آمادگی بالایی داشتند

دارنده مدال برنز وزن 97 کیلوگرم جام جهانی فرنگی گفت: در جام جهانی کشتی به میزبانی صربستان در وزن ما اکثر حریفان اصلی حضور داشتند.

ساروی: اکثر کشتی‌گیران در مسابقات صربستان آمادگی بالایی داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدهادی ساروی در مورد سطح کیفی مسابقات جام جهانی کشتی در صربستان، اظهار داشت: چند ماهی بعد از شیوع کرونا، اتحادیه جهانی کشتی تصمیم به برگزاری مسابقات جهانی گرفت که به دلایلی کنسل شد. در ادامه قرار بر برگزاری جام جهانی انفرادی شد و من هم در این رقابت‌ها شرکت کردم. بیشتر کشورها به صربستان آمده بودند و در وزن ما اکثر حریفان اصلی حضور داشتند. روس‌ها با نفرات اصلی آمده بودند و من هم توانستم مدال برنز رقابت‌ها را از آن خود کنم. 

کشتی گیر آملی در مورد اینکه شرایط آمادگی بدنی کشتی گیران شرکت کننده در جام جهانی چطور بود، تاکید کرد: بیشتر نفراتی که در این رقابت ها حاضر بودند، آمادگی بدنی خوبی داشتند. ما هم می خواستیم بعد از اینکه ماه ها اردوی تیم ملی تعطیل بود، شرایط خودمان را در آستانه کسب سهمیه المپیک بسنجیم. بعضی از کشورها مثل روسیه که مسابقه برگزار کرده بودند، وضعیت بهتری داشتند. البته ما هم دو اردو داشتیم و در ادامه نیز لیگ و مسابقات انتخابی تیم ملی را هم برگزار کردیم. این دو رقابت که قبل از جام جهانی برگزار شد به اینکه خودمان را محک بزنیم خیلی کمک کرد.

ساروی ادامه داد: با توجه به مسابقاتی که در پیش داریم از الان به بعد شرایط اردوها و تمرینات متفاوت می شود. اردو که برگزار شود تمرین همه منظم خواهد شد. 

این کشتی گیر 23 ساله که کشتی را از 14 سالگی آغاز کرده، در مورد اینکه چرا سمت کشتی فرنگی آمده، گفت: به خاطر اینکه کشتی فرنگی آمل از کشتی آزادش بهتر است. قاسم رضایی در این سال ها خیلی برایم زحمت کشیده و باید حتما از او تشکر کنم.

وی همچنین تاکید کرد با تلاش مسئولان کشتی آمل توانسته در ایام کرونا تمریناتش را در این شهر دنبال کند، تصریح کرد: آمل امکانات خوبی دارد، در دوره کرونا مسئولان شهر زحمت کشیدند و سالن رزشی در اختیارمان بود و توانستیم تمرین کنیم.

ساروی که میهمان برنامه دایره طلایی بود، در خصوص مبارزه اش با مهدی بالی در دور برگشت لیگ که با اشتباه داوری همراه شد، خاطرنشان کرد: من و مهدی از رده جوانان حریف هم هستیم و در آن کشتی هم یک مقدار اشتباه پیش آمد. این باخت ها و اتفاقات در کشتی خوب است و از آن یاد می گیریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول