اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نقش پر رنگ کمیته اقتصاد مقاومتی تاکستان در اشتغال/ جلوگیری از تعطیلی 15 شرکت تولیدی

دادستان تاکستان گفت: از ابتدای سال تاکنون با توجه به پیگیرهای صورت گرفته در حوزه واحدهای صنعتی جهت رفع مشکلات آن ها خوشبختانه شاهد جذب و اشتغال بالغ بر 1036 نفر نیروی کار به صورت مستقیم و 330 نفر هم به صورت غیرمستقیم در واحدهای تولیدی و جلوگیری از تعدیل 1500 نفر بوده ایم.

نقش پر رنگ کمیته اقتصاد مقاومتی تاکستان در اشتغال/ جلوگیری از تعطیلی 15 شرکت تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب و دبیر کمیته اقتصاد مقاومتی شهرستان تاکستان در خصوص عملکرد نه ماهه این کمیته گفت: از ابتدای سال تاکنون با توجه به پیگیرهای صورت گرفته در حوزه واحدهای صنعتی جهت رفع مشکلات آن ها خوشبختانه شاهد جذب و اشتغال بالغ بر 1036 نفر نیروی کار به صورت مستقیم و 330 نفر هم به صورت غیرمستقیم در واحدهای تولیدی و جلوگیری از تعدیل 1500 نفر بوده ایم.

رجبی در خصوص تاثیرگذاری اشتغال در حوزه خانواده گفت: این امر در کاهش آسیب پذیری و گسیختگی بنیان خانواده ها، کاهش تنش در زندگی اجتماعی که از بزرگترین مشکلات قشر کارگر بوده و کاهش ضرب و جرح خاصه نسبت به همسر نقش سازنده داشته است.

این این مقام قضائی در ادامه به کاهش آمار جرائم در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با اقدامات صورت گرفته و کاهش نرخ بیکاری شهرستان طی 9 ماه سالجاری شاهد کاهش 25 درصدی جرائم خشن بوده ایم و همچنین تجمعات کارگری  جهت مطالبات شغلی نیز  85 درصد کاهش داشته است.

رجبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان با بیان سایر اقدامات این کمیته تصریح نمود: توزیع 750 تن روغن مایع خوراکی که بدلیل بروز برخی مشکلات در شرکت دپو شده بود، جابجایی خط تولید سه شرکت به مواد ضد عفونی کننده باتوجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز کشور، بازدید  میدانی از 15 شرکت تولیدی شهرستان جهت بررسی مشکلاتشان، اتخاذ تصمیم و ارائه راهکار و پیگیری تا حصول نتیجه در خصوص 18 واحد صنعتی دیگر، اقدام جهت تسهیل در امر افزایش خط تولید تعدادی از شرکت های بزرگ منطقه و کشور مانند شرکت یاتاقان بوش ایران، اعلام به شرکت ها مبنی بر جذب نیروی بومی و خرید وسایل و ملزومات مورد نیاز حتی الامکان از شهرستان که  این موضوع نیز به رونق تولید کمک شایانی نموده است از جمله دیگر اقدامات این کمیته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول