اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

معتمدی: قطعه «پرواز» انگار برای سردار سلیمانی سروده شده است/ تولید آلبومی به نام «تهران عشق»

محمد معتمدی گفت: همه ما وقتی سرود ملی کشورمان پخش می شود سرپا می ایستیم و احترام می گذاریم اما آن مهم است که چقدر در عمل پای این اعتقادمان می ایستیم و برای امنیت کشورمان چه کردیم.

معتمدی: قطعه «پرواز» انگار برای سردار سلیمانی سروده شده است/ تولید آلبومی به نام «تهران عشق»

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس،‌ محمد معتمدی خواننده که یکی از مهمان های  برنامه «یلدای ایرانیش» با اجرای گیتی خامنه و مجید واشقانی بود، در این برنامه گفت: وقتی مشغول هماهنگی برای ورود به برنامه بودیم از دوستان نام مجری ها را پرسیدم و وقتی گفتند خانم خامنه، گفتم ایشون دختر خانم خامنه هستند؟ گفتند نه خودشان هستند و من همان جا برایشان آرزوی سلامتی و تندرستی کردم.

این خواننده ادامه داد: وقتی ما کوچک بودیم فقط این را یادمان است که خانم خامنه می گفتند بچه ها فاصله تان را از تلویزیون رعایت کنید!

معتمدی همچنین در ادامه تعریف هایی که مجری های این برنامه از او داشتند، بیان داشت: شما واقعا به من لطف دارید اما سعی می کنم خودم را به صفاتی که می گویید نزدیک کنم.

این خواننده همچنین بیان داشت: آلبومی تولید کردیم به نام تهران عاشق و نامش را خودم انتخاب کردم و دوست داشتیم در کنار اسم تهران صفتی زیبا داشته باشیم. اتفاقا این آلبوم را به صورت زنده در برج میلاد اجرا کردیم و امشب هم می خواهم دو قطعه از این آلبوم را به مخاطبان شما تقدیم کنم. قطعه اول می نویسم عشق نام دارد.

بعد از اجرای این قطعه معتمدی در پاسخ به سوال خامنه درباره اینکه آیا وقتی می نویسید عشق، منتظر جواب هم می مانید؟ گفت: می نویسم عشق اما عشق با من یار نیست جز غم تو با دل من هیچکس غم خوار نیست. در فرهنگ عرفانی ایران غم، غم ظاهری نیست و غمی است که انتهایش امید است.

وی درباره اینکه در شب یلدا مهمانی دعوت بوده است؟ گفت: نه هیچ جا دعوت نشدم و نرفتم. من آدم صد در صد پروتکلی هستم.

این خواننده درباره شب یلدا نیز گفت: اتفاقا به خاطر عشق به بزرگترها است که رعایت می کنیم و جایی نمی رویم مخصوصا پدر و مادرها و افرادی که بیماری زمینه ای دارند اما امیدی در دلم هست که دیگر این ویروس از بین می رود.

وی درباره کاری که درباره سردار قاسم سلیمانی خوانده است، گفت: چند قطعه داشتم که به لحاظ مضمون خیلی مناسب سالگرد شهادت سردار سلیمانی بود و انگار شعرشان برای ایشان سروده شده بود. یکی از این قطعه ها پرواز نام داشت که برای یک سریال پلیسی بود و ما تصمیم گرفتیم برای شعر این کار، مخاطبمان را شهدای نیروی انتظامی قرار دهیم و بعد از ترور سردار سلیمانی دیدیم که چقدر بیت به بیت این شعر با شهادت سردار همخوانی دارد. همچنین قطعه حالا که می روی هم به همین شکل بود که دوستان در رسانه برای رفتن سردار سلیمانی خیلی از این قطعه استفاده کردند.

وی درباره علاقه اش به سرزمین مادری خود گفت: همه ما وقتی سرود ملی کشورمان پخش می شود سرپا می ایستیم و احترام می گذاریم اما آن مهم است که چقدر در عمل پای این اعتقادمان می ایستیم و برای امنیت کشورمان چه کردیم.

معتمدی همچنین اظهار داشت: درست است که تهران، پایتخت ایران است اما این مرکزیت بیشتر برای همه مردم ایران، قلب مردم ایران حساب می شود. اما این به این معنی نیست که همه امکانات در تهران هست و در شهرهای دیگر نیست. شیراز تبریز زاهدان سنندج و ... قلب ایران هستند. اما تهران به صورت نمادین نگاه ها متوجهش است و به خاطر همین قطعه ای به نام تهران عاشق تولید کردیم. خیلی از دوستان من به خاطر امکانات تهران به این موقعیت رسیدیم و تهران واقعا خاک دامن گیری دارد و من واقعا دوستش دارم.

وی درباره علاقه خود به ایران و تهران ادامه داد: ما به خاطر کارمان به نقاط مختلف دنیا می رویم اما نمی دانم چرا وقتی هواپیما نزدیک به تهران می شود انگار که قلبم از شوق این کشور می تپید و شعار نمی دهم که ایران را واقعا دوست دارم. یکی از وظیفه های مهم شهرداری در همه جای دنیا تولید موسیقی های درست و اصیل است. خواهش می کنم شهرداری ها از بودجه ای که برای هر شهری اختصاص داده شده است بخشی اش را برای فرهنگ حالا تئاتر و موسیقی بگذارند.

این خواننده ادامه داد: من اهل کاشان هستم و خواهش می کنم شهرداری ها به هنر و به ویژه موسیقی در شهرهای دیگر بپردازند. یکی از مواردی که به زندگی رنگ می دهد و مردم را از افسردگی دور می کند، موسیقی است و شهرداری همانطور که وظیفه زیباسازی هر شهری را دارد بهتر است که برای موسیقی و هنر هر شهر هم تاثیرگذار باشد.

این برنامه به تهیه کنندگی احسان ارغوانی از شبکه دو سیما پخش شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول