اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انتقاد نایب رئیس اول مجلس از ۱۳ سال انتظار مردم برای افتتاح یک بیمارستان

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۳ سال زمان برای احداث یک بیمارستان در یک منطقه محروم زیبنده و خوشایند نیست، گفت: رفع مشکلات پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهرستان اسلامشهر، نیازمند هماهنگی مدیریت دستگاه‌ها است.

انتقاد نایب رئیس اول مجلس از ۱۳ سال انتظار مردم برای افتتاح یک بیمارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی عصر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: رفع مشکلات پروژه‌های عمرانی در شهرستان اسلامشهر نیازمند هماهنگی بین مدیران دستگاه‌ها و کمک سازمان برنامه بودجه است.

وی با اشاره به روند اجرایی کند پروژه کمربندی جنوبی اسلامشهر، گفت: یک پروژه عمرانی مهم مانند کمربندی جنوبی اسلامشهر که بخشی از آن طی سالیان گذشته به اجرا در آمده با توجه به رشد و توسعه شهرک واوان و گسترش شهر، نیازمند تغییر مسیر و عقد تفاهم‌نامه بین مسکن و شهرسازی و شهرداری بوده که با همراهی مسؤولان استانی و شهرستانی به راحتی قابل حل است و انتظار داریم با محوریت استاندار تهران این مشکل برطرف شود.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت توجه به وضعیت تأمین سلامت و بهداشت مردم، بیان کرد: احداث یک بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی با توجه به جمعیت انبوه شهرستان اسلامشهر و شهرهای اطراف آن، بسیار کم است و انتظار داشتم اسلامشهر با این جمعیتی که دارد یک دانشگاه‌ علوم ‌پزشکی مستقل داشته باشد، این در حالی است که اصلاً این شهرستان یک بیمارستان دولتی هم ندارد.

قاضی‌زاده هاشمی با انتقاد از طولانی شدن مدت اجرای پروژه بیمارستان اسلامشهر، عنوان کرد: بیمارستان اسلامشهر نیازمند کمک سازمان مدیریت و برنامه بودجه است تا با همکاری و همراهی بانک‌ها با توجه به مشکلات اقتصادی دولت در تأمین اعتبارات پروژه‌ها هرچه سریع‌تر منابع مالی این پروژه تأمین شود، ۱۳ سال زمان برای احداث یک بیمارستان در یک منطقه محروم زیبنده و خوشایند نیست.

وی با تأکید بر ضرورت تکمیل و تجهیز بیمارستان اسلامشهر، تصریح کرد: با این نوع تخصیص منابع مالی به این پروژه حیاتی، قطعاً تا ۱۳ ساله آینده هم این بیمارستان که از نیازهای ضروری مردم منطقه است به بهره‌برداری نمی‌رسد و باید زمینه تأمین اعتبارات مورد نیاز از دیگر منابع فراهم شود.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود هزاران واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان اسلامشهر، خاطرنشان کرد: وجود شهرک صنفی چهاردانگه که در بحث رونق تولید و ایجاد اشتغال در سطح منطقه و استان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، یک فرصت بوده و ظرفیت بالقوه در زمینه رونق اقتصاد و اشتغال‌زایی به شمار می‌رود که باید با جدیت و همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها، موانع و مشکلات صنعتگران و کارآفرینان منطقه برطرف شود.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه در رونق تولید، نیاز به واردات و خروج ارزان کشور کاهش می‌یابد، ابراز کرد: مشکلات شهرک صنفی و خدماتی چهاردانگه با مصوب و شناخته شدن به عنوان یک شهرک صنعتی مصوب، مشکلات دستگاه‌های خدمات‌رسان و اجرایی در ارائه خدمات به فعالان تولیدی و صنعتی در این منطقه برطرف می‌شود، رفع این مشکل هم به دست مدیران استان و تصمیم‌گیری سریع آن‌ها است.

به گزارش فارس، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی امروز با دعوت و همراهی مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر، ری، تهران، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات پروژه‌های عمرانی شهرستان اسلامشهر، به این شهرستان سفر کرد و از نزدیک روند اجرای کمربندی جنوبی و بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر همچنین شهرک صنفی خدماتی برآوند و سهند چهاردانگه و پروژه مترو اسلامشهر را بازدید و در جریان امور قرار گرفت.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول