اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تاکید سوریه و عراق بر تقویت همکاری‌های امنیتی و اطلاعاتی

مشاور امنیت ملی عراق و سفیر سوریه در بغداد در دیدار با یکدیگر راه‌های تقویت همکاری‌های امنیتی و اطلاعاتی میان دو کشور را بررسی کردند.

تاکید سوریه و عراق بر تقویت همکاری‌های امنیتی و اطلاعاتی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق روز دوشنبه با سفیر سوریه در بغداد درباره روابط دوجانبه میان دو کشور و راه‌های توسعه آن در زمینه‌های امنیتی و اطلاعاتی گفت‌وگو کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، دفتر مشاور امنیت ملی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد : «الاعرجی و صطام جدعان الدندح، تازه‌ترین تحولات امنیتی و سیاسی در منطقه و همکاری و هماهنگی میان دو کشور را در راستای تامین مرزهای مشترک، مبارزه با تروریسم و اهمیت تبادل اطلاعات امنیتی و پیگرد عناصر داعش را مورد بررسی قرار دادند.»

الاعرجی بر تلاش عراق برای حفظ دستاوردهای امنیتی و ممانعت از نفوذ تروریست‌ها در دو کشور تاکید کرد و گفت: «عراق همه شرایط مناسب را برای ایجاد صلح اجتماعی که به نفع تقویت امنیت و ثبات منطقه است، فراهم می‌کند.»

بر اساس بیانیه طرف عراقی، سفیر سوریه هم بر اهمیت هماهنگی مشترک سوریه و عراق در زمینه های امنیتی و اطلاعاتی به منظور سرکوب گروه های تروریستی در دو کشور برادر تاکید کرد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول