اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بیمارستان فیروزآبادی شهرری ۹۷درصد پیشرفت فیزیکی دارد

معاون استاندار تهران گفت: بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی فیروزآبادی در حال حاضر ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امید است تا پایان سال با تجهیزات و امکانات کامل افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

بیمارستان فیروزآبادی شهرری ۹۷درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری روز دوشنبه طی بازدید از مرکز آموزشی، درمانی و روانپزشکی رازی و دیدار با پرستاران و کادر درمان این مرکز، اظهار کرد: تلاش کادر درمان در مقابله با این ویروس تلاشی ارزشمند است که اگر این تلاش و از خودگذشتگی‌ها نبود قطعاً با مشکلات بسیاری روبه رو می‌شدیم.

وی گفت: مدیریت کنترل بیماری کرونا در کشور نتیجه اعمال سیاست‌های دولت در حوزه بهداشت و درمان، تحقق شعار ارتقاء حوزه سلامت و مجاهدت کادر درمان و پرستاران است که قطعاً همه مردم قدردان فداکاری این عزیزان هستند.

معاون استاندار تهران افزود: تا اردیبهشت ماه ثبات خوبی در کنترل بیماری کرونا وجود داشت و پس از آن شاهد موجی آسیب‌زننده در این موضوع بودیم که متأسفانه بسیاری از نیروهای کادر درمان و شهروندان را از دست دادیم و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به اعمال محدودیت‌ها و کنترل‌های بیشتر شد.

توکلی با اشاره به اجرای محدودیت‌ها بیان کرد: با وجود تعطیلی اصناف و مشکلات اقتصادی، مردم مشارکت خوبی را در رعایت محدودیت‌ها داشتند و در حال حاضر شرایط در کنترل بوده و امید است با تداوم این موضوع بتوان به نقطه مطلوبی برسیم.

وی ادامه داد: با تدابیر مقام معظم رهبری و پیگیری‌های دولت در راستای پاسخ به بخشی از فداکاری کادر درمان، معوقات و کارانه‌های کادر درمان پرداخت و در ارتقاء سطح خدمات‌دهی به پرستاران و پزشکان اقدامات مؤثری انجام گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان ری ابراز کرد: بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی فیروزآبادی در حال حاضر ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امید است تا پایان سال با تجهیزات و امکانات کامل افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

توکلی با بیان اینکه در سطح استان تهران اعتبار خوبی برای کنترل ویروس کرونا به مراکز درمانی شهرستان ری اختصاص یافته است، تصریح کرد: گروه‌های جهادی نیز اقدامات بسیار خوبی داشتند و در حال حاضر ۳۰ مسجد این شهرستان در حوزه اجرای طرح «حاج قاسم سلیمانی» بدون هیچ گونه اعتبار دولتی در حال فعالیت هستند.

وی تأکید کرد: بهسازی محوطه داخلی و ساختمان‌های بیمارستان رازی ضروری است و در این راستا تأمین اعتبارات لازم برای مجموعه‌ای با این قدمت برای حفظ آن همچنین ثبت در میراث فرهنگی جز اولویت‌ها قرار گیرد.

به گزارش فارس، هم‌زمان با ایام سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، آئین تقدیر و تجلیل از پرستاران بیمارستان‌های شهرری که طی ماه‌های گذشته به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا فعالیت می‌کنند، توسط مسؤولان شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول