اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

​ورود ۱۲۶۱۷ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از ورود ۱۲ هزار و ۶۱۷ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی خبر داد.

​ورود ۱۲۶۱۷ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی همدان

داریوش جودکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در راستای کمک به ثبات اقتصادی و جلوگیری از سودجویی زیاده‌خواهان و با توجه به وظیفه تعزیرات حکومتی مبنی بر رسیدگی و صدور احکام متقن، در ۹ ماهه امسال ۱۲ هزار و ۶۱۷ فقره پرونده تشکیل شده است. 

وی با بیان اینکه این پرونده‌ها درسه حوزه کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان و  قاچاق کالا و ارز هستند گفت: بیشترین پرونده درحوزه کالا و خدمات تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان بیان کرد: این پرونده‌ها شامل ۱۰ هزار و ۵۲۴ فقره در بخش کالا و خدمات، ۷۲۴ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز، و یک هزار و ۳۶۷  فقره در بخش بهداشت، دارو و درمان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۹۹ درصد پرونده‌های کالا و خدمات، ۹۴ درصد پرونده‌های قاچاق کالا و ارز و ۱۰۰ درصد از پرونده‌های بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.

 جودکی ادامه داد: متخلفین به پرداخت یک‌هزار و ۱۱۳ میلیارد و ۵۹۱ میلیون و ۸۷۶ هزار و ۹۰۴ ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شده‌اند. 

وی با بیان اینکه از این محکومیت بیش از ۲۳۳ میلیارد ریال وصول و به خزانه دولت واریز شده است گفت: میانگین زمان رسیدگی در پرونده‌های کالا و خدمات ۱۰ روز، در پرونده‌های قاچاق ۲۷ روز و در پرونده‌های بهداشتی ۸ روز است. 

 مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان تصریح کرد: در طرح شب یلدا نیز ۱۷ اکیپ فعال ۱۲۴ واحد صنفی را بازرسی و ۳۹ فقره پرونده با موضوعات عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و... تشکیل و رسیدگی شد.  

وی از آمادگی کامل این مجموعه در رسیدگی سریع و اجرای قاطع آراء صادره در زمینه تخلفات اعلامی به این اداره خبر داد و گفت: از مردم بابت ارسال گزارش‌ها و همکاری با ما قدردانی می‌کنیم و تقاضا داریم در صورت مشاهده تخلف مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صمت و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند. 

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول