اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی با ۶٠ میلیارد تومان در زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: پروژه‌های آبرسانی روستایی با ۶٠ میلیارد تومان در زنجان اجرایی می‌شود.

اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی با ۶٠ میلیارد تومان در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزءقاسمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یک میلیون نفر جمعیت را زیر پوشش قرار داده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه این شرکت 21 شهر را زیر پوشش خود قرار داده است، افزود: 617 روستا نیز از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند. 
وی خاطر نشان کرد: 90 درصد روستاهای زنجان زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارد.
جزءقاسمی با بیان اینکه بارش‌ها در سه ماهه آبی سال‌جاری نسبت به بلند مدت تغییری نداشته است، عنوان کرد: این در حالی است که این میزان بارش نسبت به سال گذشته کاهش 17 درصدی داشته است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه امسال تابستان بدون دردسری را سپری کرده‌ایم، بیان کرد: امسال آبرسانی تانکری به روستاهای زنجان نداشتیم.
وی خاطر نشان کرد: در تابستان سال‌جاری مصرف آب با توجه به شیوع ویروس کرونا افزایش 15 درصدی داشته است.
جزءقاسمی با اشاره به اینکه تلاش شرکت آب کاهش مراجعات مردمی است، عنوان کرد: 23 خدمت این شرکت به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود. 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه 60 میلیارد تومان پروژه در روستاهای زنجان در دست اجرا است، گفت: تامین آب سالم به مردم رویکرد این شرکت است. 
وی با اشاره به اینکه طرح آب امید اجرایی می‌شود، ادامه داد: این طرح با رویکرد معافیت مصرف کنندگان کم مصرف و تشویق افراد پر مصرف به کاهش مصرف اجرا می‌شود.
جزءقاسمی با اشاره به اینکه طرح‌های مشارکتی آب ساماندهی و در حال اجرا است، اضافه کرد: تلاش شده اجرای این طرح‌ها به صورت جزیره‌ای انجام نشده و در راستای مطالعات فنی و علمی انجام شود، که در این راستا 10 پروژه با مشارکت بسیج با اعتباری بالغ 8 میلیارد تومان در دست اجرا است.
وی با اشاره به اینکه مسرف آب برخی روستاها سه برابر الگوی شهری است، گفت: این موضوع موجب کم آبی فصلی می‌شود.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول