اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بنزما: کسب جایزه‌ای که در اختیار مسی و رونالدو بوده برایم افتخارآمیز است

کریم بنزما پس از کسب جایزه بهترین بازیکن لالیگا که از 11 سال گذشته در اختیار مسی یا رونالدو بوده است، از تلاش در باشگاه رئال مادرید و شرایط کنونی تیم زیدان سخن گفت.

بنزما: کسب جایزه‌ای که در اختیار مسی و رونالدو بوده برایم افتخارآمیز است

به گزارش خبرگزاری فارس، کریم بنزما توانست فصل گذشته با پیشی از لیونل مسی به بهترین بازیکن لالیگا لقب گیرد. او که جایزه «دی‌استفانو» را دریافت کرد در خصوص قرار گرفتن در جایگاه مسی و رونالدو صحبت کرد.

از فصل 2007-2008 هیچ کس جز مسی و رونالدو نتوانسته بود، این افتخار را از آن خود کند و طی 11 سال این 2 بازیکن ( مسی 7 بار، رونالدو 4 بار) این جایزه کسب کرده بودند.

کریم بنزما اظهار داشت: این جایزه برایم خیلی مهم است. احساس افتخار می‌کنم و خیلی خوشحالم. این جایزه برای تمام تلاش‌هایم در رئال مادرید از سال 2009 بود و باید بگویم با این جایزه بسیار خوشحال و راضی شدم.

ستاره فرانسوی رئال مادرید گفت: من سالیان سال است که در اینجا هستم و همیشه سعی می‌کنم که تلاش و به تیمم کمک کنم. مسی و رونالدو یک چیز دیگرند. آنها تمام افتخارات فردی را کسب کرده‌اند و برای من، گرفتن جایزه‌ای که در تسلط آنها بوده بسیار عالی است و از این بابت مفتخرم.

بنزما در دوران پسارونالدو به یکی از مهره‌های اصلی رئال مادرید بدل شده و توانسته درخششی کم‌نظیر را حتی در دوران افول تیم مادرید به ثبت رساند. این درخشش حتی به قدری بود که زیدان در خصوص او گفت: بنزما بهترین مهاجم تاریخ فوتبال فرانسه است.

او در خصوص شرایط کنونی تیم رئال مادرید در فصل 2020-2021 گفت: من در هر جلسه تمرینی تلاش و به مسابقه و جدالی که داریم، فکر می‌کنم. ایده و هدفم این است که هر روز نشان دهم که می‌توانم برای این باشگاه بازی کنم. برای من، رئال بهترین در دنیاست.

بنزما در خصوص اینکه اگر این جایزه را بخواهد به کسی بدهد به کدام بازیکن اهدا می‌کند، گفت: افراد زیادی هستند به عنوان مثال سرخیو راموس زیرا فصلی عالی را سپری کرد.اگر بخواهم این جایزه را به کسی بدهم به بازیکنان رئال خواهم داد و آن را به بازیکنی از تیمی دیگر نمی‌دهم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول