اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

عملیات اجرایی احداث ساختمان پلیس راهور حرم احمدی(ع) آغاز شد

همزمان با بزرگداشت هفته حمل و نقل در مراسمی با حضور مسئولان، عملیات احداث ساختمان پلیس راهور حضرت شاهچراغ(ع) آغاز شد.

عملیات اجرایی احداث ساختمان پلیس راهور حرم احمدی(ع) آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل حرم حضرت شاهچراغ(علیه‌السلام)، معاون توسعه حرم شاهچراغ(ع) در این مراسم ضمن تشکر از فعالیتهای عمرانی و خدماتی که تاکنون توسط مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در محدوده اطراف حرم مطهر صورت گرفته است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، گفت: بازآفرینی و زیباسازی بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر با جدیت بیشتری تداوم می یابد.

 صحرائیان افزود: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص نگاه همه دستگاه های اجرایی در اختصاص بودجه به سومین حرم اهل بیت(علیهم السلام) و تاکید آیت الله دژکام -تولیت این بارگاه منور- بر تکریم زائران و مجاوران همچنین رفع مشکلات ترافیکی و راه های دسترسی به آستان مقدس، باید گام های موثرتری با همکاری دستگاه های مرتبط برداشته شود.

معاون توسعه و عمران حرم مطهر تاکید کرد: روان سازی ترافیک و تسهیل دسترسی به حرم مطهر و بافت تاریخی پیرامون آن می تواند نقش بسزایی در توسعه و رونق اقتصاد گردشگری مذهبی و تاریخی شیراز داشته باشد.

وی بیان کرد: با پیگیری و مساعدت استانداری فارس، شورای شهر و شهرداری شیراز و مجمع نمایندگان شیراز و استان به زودی شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مترو در مجاورت حرم مطهر و اتصال آن به خطوط فعال قطار شهری شیراز خواهیم بود.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول