اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

چهارمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در پلدختر

چهارمین مرحله رزمایش همدلی و احسان ویژه شب یلدا با حضور جمعی از مسئولان در یکی از روستاهای جنوب پلدختر برگزار شد.

چهارمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در پلدختر

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، چهارمین مرحله رزمایش هم‌دلی و احسان با هدف حمایت و کمک به آسیب‌دیدگان کرونا با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه، فرمانده انتظامی، رییس کمیته امداد، احسان بابایی مسئول کانون بسیج مداحان و جمعی از مسئولان پل‌دختر در مسجد روستای سراب‌حمام آغاز شد.

دبیر قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)  پل‌دخترگفت: این ستاد در چهارمین مرحله از رزمایش احسان و هم‌دلی با عنوان بزرگداشت شهدای مدافع سلامت هم‌زمان در سراسر استان آغاز شده است.

حجت الاسلام رضا گلی در حاشیه توزیع این اقلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پل‌دختر اظهار داشت: از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۷۰۰ بسته غذایی و معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در این شهرستان  توزیع شد.

وی افزود: با توجه به همه‌گیری ویروس منحوس کرونا و آسیب‌پذیری برخی اقشار جامعه با هم‌راهی و هماهنگی قرارگاه شهید سلیمانی در راستای فعالیت هدفمند و مبارزه با این ویروس بسته‌های معیشتی توسط نیروهای مومن و انقلابی با اجرای رزمایش‌های مومنانه بین آسیب‌دیدگان از کرونا در پل‌دختر توزیع شد.

دبیر قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)  پل‌دختر گفت: براساس تفاهم‌نامه و همکاری این ستاد با قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی گروه‌های تعیین شده جامعه هدف را با توجه به شاخص جمعیت و درصد مبتلایان به کرونا در سطح شهرستان به صورت محله‌محور شناسایی می‌کنند.

وی افزود: رزمایش‌های احسان و هم‌دلی به منظور حمایت از نیازمندان با محوریت آسیب‌دیدگان از کرونا و استفاده از این فرصت تا ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا ادامه دارد.

حجت الاسلام گلی یکی از برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام راحل در شهرستان پل‌دختر را حل مشکلات معیشتی مردم عنوان کرد ویادآور شد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فعالیت‌های خود را با هدف آبادانی و پیشرفت کشور آغاز کرده و امروز در جهت مبارزه با ویروس منحوس کرونا بسته‌های معیشتی و غذایی تامین و بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع می‌کند.

دبیر قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) پل‌دختر اظهار امیدواری کرد: بتوان با برنامه‌ریزی‌های منسجم این ستاد با همکاری جهادگران باری از دوش مردم کم‌درآمد وآسیب‌دیده از کرونا برداشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول