اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تداوم همدلی در صومعه‌سرا

امام‌جمعه صومعه‌سرا با بیان از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون توزیع بسته‌های حمایتی در شهرستان تداوم دارد، گفت: مرحله جدید طرح همدلی و مواسات از هفته آینده شروع‌شده و تا پایان سال ادامه دارد.

تداوم همدلی در صومعه‌سرا

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد مهدی راشدی نوری در حاشیه نشست اصحاب رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا اظهار کرد: فضای مجازی باید با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا بیش از گذشته منعکس‌کننده رویدادها و رخدادهای ملی، مذهبی باشد.

وی با بیان اینکه نهاد امام‌جمعه باید آیینه انعکاس خواسته‌ها و مطالبات مردم به مسؤولان باشد، افزود: طبیعی است که رسانه‌ها در چهارچوب قوانین و ضوابط، مطالبه گرانِ باید انعکاس خواسته‌های اصلی و حقیقی مردم باشند.

امام‌جمعه شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه نهاد امام‌جمعه، ذاتاً نهادی فرهنگی و اجتماعی است که از سوی ولایت امر مسؤولیت گسترش فرهنگ دینی و انقلابی و ملی را در محدوده وظایف خودش بر عهده دارد، تصریح کرد: مدیریت و نظارت و تعامل با شورای فرهنگ عمومی، ستاد رسیدگی به امور مساجد، ستاد شئون فرهنگی، ستاد امربه‌معروف و نهی منکر، رسیدگی به امور حوزه‌های علمیه، هیئت‌های مذهبی و قرآنی، گروه‌های فرهنگی، مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مردمی با این نهاد مذهبی ملی است.

راشدی نوری با اشاره به تقویت فضای مجازی و انعکاس و نشر مطالب در تبلیغات و اطلاع‌رسانی مردم در مورد برنامه‌ها و مناسبت‌های مذهبی بیان کرد: تبیین جلسه ستاد دهه بصیرت و میثاق با ولایت، به دلیل شرایط کرونایی باهمت رسانه‌ها در سایت‌های خبری و نشریات و خبرگزاری‌ها بیش از گذشته منعکس شود.

وی به اهمیت رسانه‌ای شدن مناسبت‌های مهمی که در دی‌ماه وجود دارد اشاره کرد و افزود: حضور اصحاب رسانه در جلسات ملی و مذهبی و محوریت قرار دادن این اخبار در رسانه‌ها در جهت تنویر افکار عمومی نقش بسزایی دارد، حماسه نهم دی و پیشگام بودن مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان صومعه‌سرا نشان از ولایتمداری و هوشیاری مردم صومعه‌سرا دارد.

امام‌جمعه شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت سردار مقاومت و اربعین شهادت دانشمند هسته‌ای از اصحاب رسانه خواست در اهمیت دادن به انعکاس مناسبت‌ها و برنامه‌های ملی و مذهبی برای اطلاع‌رسانی و آگاهی سازی مردم توجه ویژه داشته باشند.

راشدی نوری با بیان اینکه از هفته آینده تا پایان سال در چهار مرحله بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود، گفت: تعداد ۶۰۰ بسته حمایتی با محوریت گروه‌های خودجوش مردمی بین اقشار آسیب‌دیده و کم‌درآمد توزیع می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول