اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تفریح و نشاط  /  بازی

به بهانه 5 سالگی پرمخاطب‌ترین بازی آنلاین ایرانی

تعداد کاربران روزانه‌ بازی کوییز آو کینگز، بیش از ۳۰۰ هزار نفر است که در روز بیش از ۴۰ میلیون سوال با موضوعات مختلف را پاسخ می‌دهند.

به بهانه 5 سالگی پرمخاطب‌ترین بازی آنلاین ایرانی

به گزارش خبرنگار تفریح و نشاط خبرگزاری فارس، «کوییز آو کینگز»، یک بازی ایرانی در ژانر دانستنی‌هاست که سال ۹۴ توسط یک تیم شش نفره روانه‌ مارکت‌های اندروید و iOS شد.

موفقیت بازی در ماه‌های ابتدایی عرضه، سبب شد تا استودیوی کوییز آو کینگز شکل بگیرد و روند توسعه‌ بازی ادامه پیدا کند. در حال حاضر، کوییز آو کینگز با بیش از ۲۰ میلیون نفر کاربر ثبت‌نام شده و ۱.۵ میلیون نفر کاربر فعال ماهیانه، یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های کشور و پرمخاطب‌ترین بازی آنلاین ایرانی محسوب می‌شود.

تعداد کاربران روزانه‌ بازی، بیش از ۳۰۰ هزار نفر است که در روز بیش از ۴۰ میلیون سوال با موضوعات مختلف را پاسخ می‌دهند، امروز بیش از ۸۰ نیروی تمام‌وقت در استودیوی کوییز آو کینگز روی ساخت و توسعه‌ی بازی متمرکز هستند.

بزرگ‌ترین مسابقه‌ اطلاعات عمومی کشور

یکی از رویدادهایی که کوییز آو کینگز همواره به آن افتخار و آن را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌های برنامه‌های سالیانه‌ی خود لحاظ می‌کند، «کوییزکاپ» است. مسابقاتی که در حال حاضر تحت عنوان بزرگ‌ترین مسابقه‌ اطلاعات عمومی کشور شناخته می‌شود، کار خود را با یک رویداد به‌ مراتب کوچک‌تر در حدود ۴ سال پیش شروع کرد.

کوییزکاپ، یکی از برندهای زیرمجموعه‌ کوییز آو کینگز و سری مسابقات رسمی بازی است که دو دوره‌ ابتدایی آن در جریان «لیگ بازی های رایانه‌ای ایران» برگزار شد.

دوره‌ی سوم، همچنان با همکاری دیگر سازمان‌ها و این‌بار در دل مسابقات «جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران» برگزار شد. دوره‌ چهارم که چندی پیش بخش انتخابی آن به پایان رسید نیز اولین دوره از مسابقات است که به‌صورت مستقل برگزار می‌شود.

کوییزکاپ دارای دو مرحله‌ی آنلاین و حضوری است که در مرحله‌ی آنلاین، بیش از ۱۰۰ هزار نفر برای صعود به مرحله‌ حضوری و فینال بزرگ، به رقابت می‌پردازند. 

پنج سال همراهی با کوییزبازها

در این سال‌ها، امکانات بسیاری به کوییز آو کینگز اضافه شده، بازی گروهی، بخش رکورد، بخش لیگ ستاره و … تنها بخشی از تغییرات محتوایی بازی هستند. از آواتارهای کوییزی گرفته تا چالش‌هایی با موضوعات مختلف، از جمله محتواهایی هستند که کوییزبازها هر روز با آن سر و کار دارند.

علاوه بر این به‌ تازگی بخشی تحت عنوان کوییزکلاب به بازی اضافه شده است. در کوییزکلاب، کوییزبازها با لایک کردن پست‌های مورد علاقه‌ خود، تیم توسعه‌دهنده‌ بازی را در شناخت بهتر علایق شان کمک می‌کنند. در آینده‌ینزدیک این بخش با قابلیت‌ها و محتواهای جدید، به‌روز خواهد شد.

جشن تولد تازه شروع ماجراست!

اگر این روزها به شبکه‌های اجتماعی کوییز سر بزنید، حتما با #کوییزشمار مواجه شده‌اید. کوییزبازها می‌توانند در روزهای فصل تولد کوییز (فصل هشتم بازی)، از طریق منوی چالش‌ها در بازی، به صفحه‌ کوییزشمار سر بزنند. در این بخش می‌توانید آمار مربوط به حساب کاربری خود را مرور و موضوعات برترتان را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول