اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تفریح و نشاط  /  سفر

رونمایی از اولین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی

مدیرعامل شرکت مادر‌تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، از رونمایی رسمی اولین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی خبر داد.

رونمایی از اولین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیرعامل شرکت مادر‌تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، از رونمایی رسمی اولین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی خبر داد.خشایار نیکزادفر با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی تجربه جدیدی در برگزاری نمایشگاه‌های مجازی است.

وی افزود: در این نمایشگاه تاکنون هزار هنرمند صنایع‌دستی از ۳۱ استان کشور با ۶هزار محصول شرکت کرده‌اند که البته هیچ محدودیتی برای ثبت نام و شرکت هنرمندان وجود ندارد و علاقه‌مندان همچنان فرصت حضور در این نمایشگاه را دارند.

مدیرعامل شرکت مادر‌تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی یادآور شد: این نمایشگاه کاملا رایگان است و تمام مراحل از ثبت نام هنرمند تا فروش محصولات به صورت رایگان انجام می‌شود و تمام عواید فروش محصولات هنرمندان بدون کسر حتی یک ریال به خود هنرمند می‌رسد و این سامانه به‌منظور حمایت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از هنرمندان صنایع‌دستی راه‌اندازی شده است.

وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با تعدادی از دستگاه‌ها و نهادها برای خرید محصولات صنایع‌دستی از سوی آن‌ها و استفاده از این محصولات به‌عنوان هدیه رایزنی‌هایی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، خاطرنشان کرد: هنرمندان صنایع‌دستی و علاقه‌مندان به این حوزه برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه اولین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی به آدرس tafrihati.com مراجعه کنند. در این سامانه اطلاعاتی درباره شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی و نیز اخبار مرتبط با این حوزه نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول