اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

روحانی به دنبال حاشیه سازی برای پوشش ناکارآمدی داخلی و سیاست خارجی است

نماینده مردم ابهر در مجلس گفت: دولت باید پاسخگو باشد بعد از 8 سال مدیریت کشور چرا در ابتدایی‌ترین موضوعات معیشتی مشکل داریم؟

روحانی به دنبال حاشیه سازی برای پوشش ناکارآمدی داخلی و سیاست خارجی است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسن شجاعی علی آبادی نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی در  نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در تذکری اظهار داشت: یکی از همکاران به رئیس جمهور توصیه کردند که قانون اساسی را مطالعه کنند، علیرغم اینکه رئیس جمهور حقوقدان هستند، می‌خواهم بگویم ایشان قانون اساسی را مطالعه کرده و از همه اصول قانون اساسی اطلاع دارند و اینکه می‌گویند مجلس حق نظارت ندارد با علم و اطلاع از اصول قانون اساسی بیان می‌کنند و گویا هدف دیگری دارند.

وی افزود: از طرفی مراقب هستم در تله تنش اسرائیل نیفتند و از طرف دیگر در امور داخلی کشور علیرغم دعوت مقام معظم رهبری به وحدت، علیرغم اینکه رئیس جمهور هم بر عنصر وحدت تأکید می‌کنند اما در مقام عمل تله تنش برای مردم ایجاد می‌کنند.

وی با اشاره به حاشیه‌سازی‌ها مطرح کرد: دو موضوع اصلی داریم که آقای رئیس جمهور می‌خواهند با حاشیه‌سازی آن را بپوشانند، یکی ناکارآمدی عجیب دولت در موضوع اقتصاد و معیشت و امور داخلی کشور است و دیگری شکست سیاست خارجی در جهان است، برای پوشاندن این دو ناکارآمدی بزرگ و برای تنفس مصنوعی دادن به جریان غرب‌گرا تا انتخابات 1400 باید منتظر این قبیل از حاشیه‌سازی‌ها باشیم ولی در دام این حاشیه‌سازی‌ها نیفتیم.

شجاعی تأکید کرد: دولت باید پاسخگو باشد بعد از 8 سال مدیریت کشور چرا در ابتدایی‌ترین موضوعات معیشتی مشکل داریم؟ چرا در ابتدایی‌ترین امور اقتصادی کشور مشکل داریم؟ چرا برجام نافرجام قیمت دولت را 10 برابر کرده است؟ آقای رئیس جمهور باید پاسخ این سوالات را بدهد و ما هیچ پاسخ به رئیس جمهور در مورد حق نظارت مجلس نمی‌دهیم و خواهش می‌کنیم در موضوع اقتصاد و سیاست خارجی کشور پاسخگو باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول