اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نجات جان جوان ۲۶ ساله از پای چوبه‌دار در گچساران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: اولیای دم در اقدامی خیرخواهانه از قصاص قاتل که جوان ۲۶ ساله بود، گذشتند و زندگی دوباره‌ای به وی بخشیدند.

نجات جان جوان ۲۶ ساله از پای چوبه‌دار در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امروز با تدبیر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران،طی نشستی با  حضور روحانیون سادات بزرگان و ریش سفیدان و متنفذین و اعضای شورای حل اختلاف و سفیران صلح، قاتلی از پای چوبه دار نجات یافت.

 حجت الاسلام محمد صدرا ادیبان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در این نشست از حضور امام جمعه شهرستان تشکر و اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی امام جمعه شهرستان گچساران و اعضای شوراهای حل اختلاف و سفیران صلح و صرف‌نظر اولیاء دم از اجرای قصاص نفس، قاتلی از پای چوبه دار، پس از 6 در لحظات آخر اجرای حکم قصاص نفس، از پای چوبه دار نجات یافت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در ادامه ضمن تشکر از امام جمعه گچساران اظهار داشت: در این نشست حجت الاسلام و المسلمین حجازی امام جمعه محترم، به بیان اهمیت صلح و سازش و گذشت در اسلام از منظر آیات کلام حق و احادیث و روایات اشاره کردند.

ادیبان در زمینه اظهار داشت: این قتل در سال ۱۳۹۴ رخ داد که قاتل و مرحوم مهرعلی سهراب، رابطه فامیلی داشتند.

وی افزود: اولیای‌دم پس از گذشت سال‌ها و تقاضای اجرای حکم قصاص نفس را کردند.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران بیان داشت: با توجه به اینکه با میانجیگری امام جمعه شهرستان ،اعضای شوراهای حل اختلاف و سفیران صلح امروز در زندان شهر گچساران، اولیای دم از حق قانونی خود در اقدامی خیرخواهانه از قصاص قاتل که جوان ۲۶ ساله بود، گذشتند و زندگی دوباره ای به وی بخشیدند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول