اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نیروگاه ١٢ مگاواتی در شهرک سالاریه ورامین به بهره‌برداری رسید/ افتتاح ۱۲ پروژه در تهران

هم‌زمان با افتتاح ۱۲ پروژه انتقال، فوق توزیع و تولید پراکنده در استان تهران، مراسم بهره‌برداری از نیروگاه ١٢ مگاواتی در شهرک سالاریه ورامین برگزار شد.

نیروگاه ١٢ مگاواتی در شهرک سالاریه ورامین به بهره‌برداری رسید/ افتتاح ۱۲ پروژه در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، صبح امروز توسط رضا اردکانیان وزیر نیرو به شکل ویدئو کنفرانس، پروژه‌های احداث، توسعه، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های انتقال استان تهران با اعتباری بالغ بر ۳۲۳ میلیارد تومان در قالب سی‌وسومین هفته پویش هر هفته الف_ب_ایران افتتاح شد که یکی از این پروژه‌ها نیروگاه ١٢ مگاواتی در شهرک سالاریه شهرستان ورامین بود.

این نیروگاه در شهرک صنعتی سالاریه ورامین با ظرفیت ١٢ مگاوات با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و توسط شرکت برق منطقه‌ای تهران توسط وزیر نیرو به شکل ویدئو کنفرانس با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

این نیروگاه در تأمین برق مشترکان شهرک صنعتی سالاریه و چرمشهر و مشترکان برق شهرستان ورامین تأثیر بسزایی دارد.

نیروگاه ١٢ مگاواتی شهرک سالاریه شهرستان ورامین تأثیر بسیار فزاینده‌ای در تحقق اهداف وزارت نیرو در سال جهش تولید خواهد داشت و در پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل نیز حضور پررنگی دارد.

این پروژه‌ با هدف افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، تأمین برق، ایجاد ظرفیت جدید برق‌‌رسانی، رضایت‌مندی مشترکان و بهبود پایداری شبکه فوق توزیع افتتاح شد با استفاده حداکثری از توان داخل کشور و از محل منابع مالی داخلی این شرکت و بخش خصوصی به انجام رسیده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷ت/س
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول