اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خطیبی: امیدوارم شهر خودرو بعد از بازی فردا به روزهای خوبش بازگردد

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: امیدوارم فردا ما پیروز زمین باشیم و بعد از آن شهرخودرو به روزهای خوبش بازگردد.

خطیبی: امیدوارم شهر خودرو بعد از بازی فردا به روزهای خوبش بازگردد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رسول خطیبی امروز در نشست خبری پیش از بازی با شهرخودرو اظهار داشت: شهرخودرو دو بازی قبل خود را واگذار کرد ولی با اینکه شکست خوردند، فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: شهرخودرو تغییرات زیادی را در ترکیب خود داشته است. امیدوارم فردا بازیکنان ما با روحیه خوب و شرایطی که الان آلومینیوم دارد، بتواند بازی خوبی را ارائه دهد و قطعاً یکی از دیدارهای خوب این هفته خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم برنامه‌هایی که داریم را بتوانیم پیاده کنیم، محسن ربیع خواه و ایرانپوریان دو بازیکنی هستند که فردا به علت مصدومیت در اختیار تیم نیستند، تیم شهر خودرو مالک محور است و آقای حمیداوی شرایطی را برای تیم شهر خودرو فراهم کرده که جای تشکر دارد، باید از کسانی که برای فوتبال هزینه می‌کنند قدردانی کنیم.

خطیبی با بیان اینکه شهرخودرو به روزهای خوبش بازخواهد گشت، تاکید کرد: امیدوارم فردا ما پیروز زمین باشیم و بعد از بازی فردا این تیم به روزهای خوبش بازگردد.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول