اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شریعتی: ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای برق دار کردن چاه‌های کشاورزی تصویب شد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از تصویب 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی از محل تبصره 14 برای برق دار کردن چاه‌های کشاورزی در جلسه امروز (سه شنبه) این کمیسیون خبر داد.

شریعتی: ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای برق دار کردن چاه‌های کشاورزی تصویب شد

مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست امروز (سه شنبه ۲ دی ماه ۹۹) این کمیسیون از بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ و موارد مربوط به این لایحه در کمیسیون انرژی خبر داد.

وی افزود: جلسه امروز کمیسیون انرژی دو مصوبه داشت که مربوط به بودجه ۱۴۰۰ بود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توضیح بیشتر افزود: در مصوبه اول با موافقت اعضای کمیسیون انرژی مقرر شد ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی از محل تبصره ۱۴ برای برق دار کردن چاه‌های کشاورزی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شود.

شریعتر در توضیح مصوبه دوم خاطرنشان کرد: با موافقت اعضای کمیسیون انرژی همچنین مقرر شد در بند (ج) تبصره ۶ لایحه بودجه ۱۴۰۰ که مربوط به سقف عوارض ماده ۵ قانون برق است و در لایحه ۱۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده بود، با موافقت نمایندگان این رقم به ۲۶ هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کرد که این کار کمک به توسعه برق روستایی و خرید برق تجدیدپذیر و توسعه فناوری‌های مرتبط با آن است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول