اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لزوم حمایت از ورزش ناشنوایان/ظرفیت بالای ورزش مازندران در رشته‌های ناشنوایان

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان مازندران گفت : استان مازندران از پتانسیل خوبی در رشته های ناشنوایان برخوردار است و استعدادهای خوبی در این رشته در حال فعالیت هستند

لزوم حمایت از ورزش ناشنوایان/ظرفیت بالای ورزش مازندران در رشته‌های ناشنوایان

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی | بعد از اینکه رمضان غلامی اواتی با کسب ۱۷ رای از ۱۷ رای ماخوذه برای ۴ سال بعنوان رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان مازندران انتخاب شد، هیات ورزش‌های ناشنوایان مازندران که جزو هیات‌های بزرگ و پر ورزشکار استان است، با عزمی جدی شروع بکار کرد.

ورزش ناشنویان استان مازندران در طول این سال‌ها علی‌رغم کم توجهی‌ها، افتخارات زیادی کسب کرده و حتی بزرگان زیادی را به کشور و حتی دنیا معرفی کرده است. از مهمترین داشته‌ها و افتخارات ورزش ناشنوایان مازندران می‌توان به محمد پُرگر اشاره کرد که در سمت رئیس کنفدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در آسیا و اقیانوسیه است. پُرگر از فوتبالیست‌های بنام ورزش ناشنوایان بود که اکنون در این سمت مهم حضور دارد. ورزش ناشنوایان مازندران ورزشکاران و قهرمانان زیادی نیز دارد که حالا نیاز به حمایت بیشتر دارند.

غلامی رئیس هیات ناشنوایان مازندران در مراسم معارفه کمیته‌های هیات ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس مازندران، به ضرورت توجه به این هیات به دلیل شرایط و ویژگی‌های خاص آن اشاره کرد و گفت: ابعاد فرهنگی و اجتماعی زیادی در این هیات ناشنوایان وجود دارد که بر اساس وظیفه اجتماعی می‌بایست در عین ثوابت به ورزشکاران آن نیز خدمت کرد.

رئیس هیات ناشنوایان مازندران افزود: هیات‌های شهرستانی و کمیته‌ها به عنوان بازوان قدرتمند هیات، نقش مهمی در تقویت پایه‌های ورزش ناشنوایان دارند و باید با برنامه ریزی‌های صحیح و تلاش در راستای توسعه رشته های ورزشی و جذب ناشنوایان و استعدادیابی گام بردارند.

غلامی ادامه داد : استان مازندران از پتانسیل خوبی در رشته‌های ناشنوایان برخوردار است و استعدادهای خوبی در این رشته در حال فعالیت هستند که امیدواریم با تلاش بیشتر اعضاء هیات، شاهد توسعه و گسترش این رشته های ورزشی و افتخارآفرینی جوانان مازندرانی در میادین مختلف باشیم.

رئیس هیات ناشنوایان خواستار همدلی همه‌ی اعضای هیات شد و گفت: برای رسیدن به هدف اصلی هیات، تنهایی به هدف نخواهیم رسید، اما مجموعه باهم و در کنار هم می توانیم موفق شویم و گام‌های بزرگی در ورزش ناشنوایان برداریم.

عزم جدی هیات ناشنوایان مازندران برای موفقیت

در نخستین نشست اعضای هیات؛ با حکم غلامی رئیس هیات ناشنوایان مازندران، مسئولین کمیته‌ها ابلاغ گرفتند. فیروز کاظمی فرد بعنوان قائم مقام رئیس هیات، سید محمد علی رضازاده  مشاور عالی هیات، مرتضی چتین  سرپرست کمیته فوتبال هیات، رضا کیان نژاد سرپرست کمیته فوتسال هیات، احمدرضایی قلعه سرپرست کمیته شطرنج هیات، مجتبی احمدی  سرپرست کمیته شنا هیات، هادی رضا زاده  سرپرست کمیته تکواندو هیات، حسین علوی سرپرست کمیته کشتی هیات، مسعود قربانی سرپرست کمیته تنیس روی میز هیات و آرمان عطایی سرپرست کمیته جودو هیات ورزش ناشنوایان مازندران منصوب شدند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول