اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

نخستین جشنواره فیلم مالک در اهواز برگزار می‌شود

پوستر نخستین جشنواره فیلم مالک در اهواز به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، رونمایی شد.

نخستین جشنواره فیلم مالک در اهواز برگزار می‌شود

احمد ویسی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اهواز امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: پوستر نخستین جشنواره فیلم مالک رونمایی شد و اولویت این جشنواره ترویج فرهنگ مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت مقام این شهید است.

 ویسی پور افزود: بنا داریم در این زمینه باتوجه و تاکید بر ظرفیت بالای هنر بسیجیان در شهرستان اهواز نسبت به استقبال از این جشنواره و موضوعات محوری جشنواره، استفاده از دلنوشته ها و محصولات سمعی بصری که عموم مردم و هنرمندان برخواسته از علایق قلبی خود در محورهایی اعلام شده تولید کرده اند جشنواره ای فرهنگی هنری معنوی پرباری برگزار شود.

علی بنی طرفی مسئول بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)اهواز و دبیر نخستین جشنواره فیلم مالک نیز با معرفی پنج بخش اصلی جشنواره(فیلم کوتاه،نماهنگ،مستند، فیلمنامه و عکس) آخرین مهلت ارسال آثار را ۱۴ دیماه عنوان کرد.

وی افزود: داوری آثار تا ۱۶ دیماه و اختتامیه جشنواره در ۱۸ دیماه ۹۹ با عنوان بصیرت و اقتدارملی در دهه ی بصیرت و میثاق با ولایت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول