اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

انفجار منزلی در شیراز، صاحبخانه را دچار سوختگی شدید کرد

انفجار یک منزل مسکونی در شیراز منجر به سوختگی شدید مردی 42 ساله شد که با رسیدن نیروهای آتش‌نشانی، شخص مصدوم به مرکز درمانی انتقال یافت.

انفجار منزلی در شیراز، صاحبخانه را دچار سوختگی شدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، روز گذشته با انفجار یک منزل مسکونی واقع در خیابان همت جنوبی، آتش نشانان ایستگاه ۴ به همراه تجهیزات مخصوص نجات، روانه محل حادثه شدند.

به گفته آتش نشانان اعزامی؛ بی احتیاطی مالک در استفاده از بنزین جهت آب کردن قیر در آشپزخانه و در مجاورت آب‌گرمکن منجر به انفجار مهیب در یک منزل مسکونی  شده بود.
 
با توجه به سوختگی شدید مرد ۴۲ ساله در این حادثه با رسیدن نیروهای آتش نشانی، شخص مصدوم به سرعت از محل خارج شده و توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

 آتش نشانان با توجه به شعله ور شدن آشپزخانه، با قطع برق و گاز واحد مذکور به سرعت اقدام به ایمن سازی کرده و شعله های آتش را خاموش نمودند همچنین گازها و دودهای ناشی از این آتش‌سوزی را با فن های قوی به بیرون تخلیه کردند.  

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول